Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg synes norske Pepsi max'n er blitt alt for tam i smaken...kullsyren er laber i 1,5 liters flaskene, før sprudlet det mer. Flaskene er blitt kjipe...plastflaskene er blitt mer avlange og øverst er det et irriterende rublemønster. Hvorfor blir Pepsi Max verre og verre?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Synes den alltid har vært tam egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Hvorfor kan de ikke bare skjerpe seg??!
hufsa! Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg synes norske Pepsi max'n er blitt alt for tam i smaken...kullsyren er laber i 1,5 liters flaskene, før sprudlet det mer. Flaskene er blitt kjipe...plastflaskene er blitt mer avlange og øverst er det et irriterende rublemønster. Hvorfor blir Pepsi Max verre og verre? Heia,joho endelig noen som au merker det!!Ja,det er jo gørr irriterende.Men kjøper jeg brus i dag så må holdbarhetdatoen holde til jan 09 iallefall ellers er den sånn "kvalm" i smaken.Det har veldig mye å si men er enig, så tror jeg må beg å kjøpe halvlitere men blir jo veldig dyrt!!Hm..skal spørre ei venninde som jobber med å blande bla denne brusen..
The Kitten Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Jeg synes norske Pepsi max'n er blitt alt for tam i smaken...kullsyren er laber i 1,5 liters flaskene, før sprudlet det mer. Flaskene er blitt kjipe...plastflaskene er blitt mer avlange og øverst er det et irriterende rublemønster. Hvorfor blir Pepsi Max verre og verre? Jeg har ikke merket noe forskjell, men nå drikker jeg sjelden brus da.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Det har veldig mye å si men er enig, så tror jeg må beg å kjøpe halvlitere men blir jo veldig dyrt!!Hm..skal spørre ei venninde som jobber med å blande bla denne brusen.. Kan ikke du bare melde tilbake her hva venninnen din sier, for Pepsi Max har forvandlet seg til å være full av kullsyre og sparkle til å bli en ebben og laber brus der kullsyren dabber ut med en gang. Peppen er forsvunnet. 1,5 l flaskene er blitt irriterende og stygge. Pepsi Max bør skjerpe seg..
hufsa! Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Kan ikke du bare melde tilbake her hva venninnen din sier, for Pepsi Max har forvandlet seg til å være full av kullsyre og sparkle til å bli en ebben og laber brus der kullsyren dabber ut med en gang. Peppen er forsvunnet. 1,5 l flaskene er blitt irriterende og stygge. Pepsi Max bør skjerpe seg.. Det skal jeg,hehe
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hehe morsomt:) Jeg har merket akkuratt det samme, før når jeg drakk pepsi max så var det så vidt jeg greide og drikke for det var så mye kullsyre i den, og en åpnet flaske smakte like godt dagen etter, noe coca cola absolutt ikke gjør.
lillesky Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Jeg har ikke merket det, men synes brus 1,5 l flasker fort blir død sånn uansett. Hvordan flaskene ser ut synes jeg ikke spiller noen rolle. Drikker helst Pepsi på boks eller 0,5. Heller alltid ut siste rest av 1m5 l flaskene...
Gjest Gjest_Sonja_* Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Jeg har ikke merket det, men synes brus 1,5 l flasker fort blir død sånn uansett. Hvordan flaskene ser ut synes jeg ikke spiller noen rolle. Drikker helst Pepsi på boks eller 0,5. Heller alltid ut siste rest av 1m5 l flaskene... Nordmenn er jo viden kjent for å blåse i hvordan det meste ser ut. Nordmenn skal jo vrenge alt til overflaten og liksom bry seg bare om innholdet. Vi ser også på presentasjon av mat-tråden at nordmenn på KG blåser i utseende, presentasjon, forpakning og "hvordan ting ser ut". Dette gjenspeiles forøvrig også i norsk arkitektur, bebyggelse og i det offentlige rom. Vi får håpe framtidige generasjoner vil tilgi denne ignoransen. Have a nice Sunday, you lack of style-people!
BrunetteBarbie Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 flaskene er ofte litt slitte syns jeg. ser ut som det er noe melaktig utenpå. her i huset drikkes bare halve flaska. for alle syns pesi maxen er for tam under det nivået. Selv er jeg en ikke-brus-drikker, så jeg aner ikke...
Gjest Marianna Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 flaskene er ofte litt slitte syns jeg. ser ut som det er noe melaktig utenpå. her i huset drikkes bare halve flaska. for alle syns pesi maxen er for tam under det nivået. Selv er jeg en ikke-brus-drikker, så jeg aner ikke... Ja, 1,5 l flaskene blir alt for tamme..så dumt at det skal være slik. Hvorfor kan ikke Pepsi Max bedre på flaskeinnpakning og la brusen sparkle mer (mer kullsyre)?
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 14. september 2008 #13 Skrevet 14. september 2008 hvorfor kan ikke brusflaskene være like kule og freshe som de svenske
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 Denne tråden burde bare sendes til Pepsi Max Norge og håpe på at de skjerper seg både på nye mer freshe brusflasker og mer sprudlende og kullsyreholdig 1,5 l flasker. Det kan umulig være meningen at Pepsi Max skal utvikle seg i en så dårlig retning..
BrunetteBarbie Skrevet 14. september 2008 #15 Skrevet 14. september 2008 Ja, 1,5 l flaskene blir alt for tamme..så dumt at det skal være slik. Hvorfor kan ikke Pepsi Max bedre på flaskeinnpakning og la brusen sparkle mer (mer kullsyre)? Ja, kullsyre er det minste det burde ha. Hørte noe om at det var totalt mangel på det, da jeg i irritasjon nok en gang helte ut halve brusflasken. Spurte om hva som var poenget med å kjøpe 1 1/5 liter da, så jeg begynte å kjøpe 0,5litere, men det hjalp ikke. Mye går fortsatt i vasken.
lille katt Skrevet 14. september 2008 #16 Skrevet 14. september 2008 Jeg slenger meg med her! Er helt enig - pepsi max var "hvassere" før. Nå er den daff og tam.
Gjest Jon Skrevet 14. september 2008 #17 Skrevet 14. september 2008 Kan ikke en eller eannen bare sende link til denne tråden til markedsansvarlig, salgsansvarlig, produksjonssjef og i det hele tatt mange andre på kopilisten til Pepsi Max Norge?
Meaty Skrevet 14. september 2008 #18 Skrevet 14. september 2008 ..eller evt. Ringnes, som tapper Pepsi i Norge.
Gjest m Skrevet 14. september 2008 #19 Skrevet 14. september 2008 Have a nice Sunday, you lack of style-people! Du er en av oss Kan ikke en eller eannen bare sende link til denne tråden til markedsansvarlig, salgsansvarlig, produksjonssjef og i det hele tatt mange andre på kopilisten til Pepsi Max Norge? Er det ikke bare å gjøre det selv??? Tafatte "jon"
Gjest "Jon" Skrevet 14. september 2008 #20 Skrevet 14. september 2008 Du er en av oss Er det ikke bare å gjøre det selv??? Tafatte "jon" Hallo, du har vel hørt om delegering? Send den til Ringnes, will ya!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå