Gjest Tex Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Er bare så innmari og J*V*L*G forbanna!! Kan folk for i heite lese HELE innlegg før de kommenterer!!!!!!! PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSS Åh det var godt å få ut.......
Joplaya Skrevet 6. juni 2003 #3 Skrevet 6. juni 2003 Jeg er også jaevlig forbanna akkurat nå :evil: Men ikke av samme grunn som deg Anitacatch - leste forresten hele hovedinnlegget Åh, nå ble jeg litt blidere, denne tråden hjalp godt
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #6 Skrevet 29. juni 2003 :o Javel? Har lest hele inlegget ditt, men skjønner ikke helt hvor du vil?
Gjest Tex Skrevet 29. juni 2003 #7 Skrevet 29. juni 2003 Hei igjen...... Var ikke meningen å forvirre folk altså....... Men jeg ble så sint fordi jeg ble så til de grader misforstått inne på bryllupssidene av ei kj***ing som ikke gad å lese hele innlegget og derfor følgelig gikk glipp av hovedpoenget. Og det er så irriterende at folk påstår at de veit hva de snakker om når det er hevet over enhver tvil at de ikke har peiling! Og så var det syvogførtiende gang eller noe sånt........ Men jeg er blid igjen nå........
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 ...jeg ble... kj***ing som...gikk glipp av hovedpoenget...Og... er så irriterende.
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #10 Skrevet 17. juli 2003 Skrik da vel, rop det ut! Helt i orden for meg....
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #11 Skrevet 17. juli 2003 Skrik da vel, rop det ut! Helt i orden for meg.... Thank U Det var det jeg gjorde.... Morsomt at denne tråden lever ennå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå