Gjest Havbris Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg har ny tv (plasma flatskjerm, fra LG) og ny DVD-spiller (Advent). I følge han som solgte meg dem, var alt jeg trengte for å se film en hdmi-kabel- noe jeg kjøpte samtidig. Tv`n er koblet til strøm og antenneuttak, den fungerer strålende. DVD-spilleren fungerer med strømkabelen, men når jeg velger hdmi-uttaket for å se film, får ikke tv`n noe signal. Hva gjør jeg feil? :klø: Hilsen filmelsker med abstinenser (å se film på en liten laptop blir ikke det samme når det står en 32" i stua) Endret 13. september 2008 av Havbris
Gjest Havbris Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Stoler ikke på Elkjøp-selgere fra og med denne dag. Nå har jeg fått fikset så jeg kan se film- men måtte ha scartkabel, gitt.
hufsa! Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Heia,hørtes veldig rart ut for jeg har kun HDMI kabel og det funker hos meg.Mulig det er oppløsninga som gjør det,prøv å juster det..har sjøl kommet borti den knappen og da ser jeg ingenting.Burde prøve for bilde er jo bedre med den kablen.Lykke til..
Gjest Havbris Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 (endret) Hmm. Fester du hdmi-kabelen på siden av tv`n, eller på baksiden? Har tre hdmi-utganger... To bak (1 og 2) og en (3) på siden. Skal det være, så skal det være. Endret 14. september 2008 av Havbris
hufsa! Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Hmm. Fester du hdmi-kabelen på siden av tv`n, eller på baksiden? Har tre hdmi-utganger... To bak (1 og 2) og en (3) på siden. Skal det være, så skal det være. Heia,den på siden er sikkert en usb.Du kan velge bak,velger du utgang 1 så må du velge det på tven au,og samme med utgang 2...huff,litt klaua skrevet men sjønnte du??
Gjest Havbris Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Joda, men det var jo det jeg gjorde da det ikke funka. :klø: Kanskje det er noe gæærnt med hdmi-kabelen, da? Skulle ikke være det, den var ny rett fra pakka.
hufsa! Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Joda, men det var jo det jeg gjorde da det ikke funka. :klø: Kanskje det er noe gæærnt med hdmi-kabelen, da? Skulle ikke være det, den var ny rett fra pakka. Ja,det er jo ikke umulig det da,for hos meg funker det.Og tv er jo tv samme hvilken.Hadde gått tilbake i morra og snakka med de,skal jo ikke være sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå