Gjest Havbris Skrevet 13. september 2008 #1 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg har ny tv (plasma flatskjerm, fra LG) og ny DVD-spiller (Advent). I følge han som solgte meg dem, var alt jeg trengte for å se film en hdmi-kabel- noe jeg kjøpte samtidig. Tv`n er koblet til strøm og antenneuttak, den fungerer strålende. DVD-spilleren fungerer med strømkabelen, men når jeg velger hdmi-uttaket for å se film, får ikke tv`n noe signal. Hva gjør jeg feil? :klø: Hilsen filmelsker med abstinenser (å se film på en liten laptop blir ikke det samme når det står en 32" i stua) Endret 13. september 2008 av Havbris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Havbris Skrevet 13. september 2008 #2 Del Skrevet 13. september 2008 Stoler ikke på Elkjøp-selgere fra og med denne dag. Nå har jeg fått fikset så jeg kan se film- men måtte ha scartkabel, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 13. september 2008 #3 Del Skrevet 13. september 2008 Heia,hørtes veldig rart ut for jeg har kun HDMI kabel og det funker hos meg.Mulig det er oppløsninga som gjør det,prøv å juster det..har sjøl kommet borti den knappen og da ser jeg ingenting.Burde prøve for bilde er jo bedre med den kablen.Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Havbris Skrevet 14. september 2008 #4 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hmm. Fester du hdmi-kabelen på siden av tv`n, eller på baksiden? Har tre hdmi-utganger... To bak (1 og 2) og en (3) på siden. Skal det være, så skal det være. Endret 14. september 2008 av Havbris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 14. september 2008 #5 Del Skrevet 14. september 2008 Hmm. Fester du hdmi-kabelen på siden av tv`n, eller på baksiden? Har tre hdmi-utganger... To bak (1 og 2) og en (3) på siden. Skal det være, så skal det være. Heia,den på siden er sikkert en usb.Du kan velge bak,velger du utgang 1 så må du velge det på tven au,og samme med utgang 2...huff,litt klaua skrevet men sjønnte du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Havbris Skrevet 14. september 2008 #6 Del Skrevet 14. september 2008 Joda, men det var jo det jeg gjorde da det ikke funka. :klø: Kanskje det er noe gæærnt med hdmi-kabelen, da? Skulle ikke være det, den var ny rett fra pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 14. september 2008 #7 Del Skrevet 14. september 2008 Joda, men det var jo det jeg gjorde da det ikke funka. :klø: Kanskje det er noe gæærnt med hdmi-kabelen, da? Skulle ikke være det, den var ny rett fra pakka. Ja,det er jo ikke umulig det da,for hos meg funker det.Og tv er jo tv samme hvilken.Hadde gått tilbake i morra og snakka med de,skal jo ikke være sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå