Smusse Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg skal kjøpe meg MP3-spiller, men jeg er så i villrede om hvilken jeg skal kjøpe. Er virkelig Ipod så bra som mange sier? Kan man bruke sanger man har lastet ned ulovlig fra nettet på en ipod eller må man kjøpe alle? Og er det tungvint å håndtere itunes? Ser at Creative Zen X-Fi har fått en femmer på www.dinside.no. Kan den være noe å satse på? Noen som har litt mer erfaring enn meg?
Ciara Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg har hatt både Creative og iPod, og jeg ville valgt iPod. Nå hadde jeg ikke den Creative-modellen du ser på, men Creative Zen, men det var masse problemer med dem. Høretelefonuttaket ble slarkete i løpet av et halvt år, og etterhvert var det bare skurring. Det samme hendte med spillerne til to av vennene mine. Så iPod! Synes også iTunes er bedre.
pittie Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg og har hatt ipod og creativ (zen v) Min zen sluttet å funke.. Og den fikk terningskast 6 om jeg ikke husker feil, ipod har masse ekstra utsyr! itunes er lett å håndtere selv om den kan gjøre maskinen din litt treg mens den kjøres.
Rawien Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg er kjempefornøyd med min Creative Zen, aldri hatt problemer med den. Bruker den både til musikk- og videoavspilling, samt radio. iTunes er jeg virkelig misfornøyd med, foretrekker de fleste musikkprogram framfor det.
Varsia Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Nå er du ikke nødt til å bruke iTunes heller da, om du har iPod. MediaMonkey og WinAmp funker også fint... Selv har jeg forkastet hele itunes, siden det rotet til mye med noen registere på maskinen min (og siden jeg ikke kan data ble det litt strevsomt å fikse... ). Men jeg har aldri prøvd Creative, så jeg vet ikke... Skal du ha en med mye lagringsplass syns jeg du for mest for pengene hvis du kjøper iPod, men jeg er ikke noe glad i Apple generelt, så skulle jeg kun hatt noen GB med lagringsplass ville jeg gått for creative, kun pga prinsipper...
Gjest New Dawn Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Jeg må få lov til å anbefale Sony Walkman .. den er bare helt genial og kjempeenkel i bruk. Hadde tidligere en Creative Zen - men er mye mer fornøyd med Sony`en .. iPod har jeg aldri engang vurdert - har hørt altfor mye dritt om den.
Gjest Gaby Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Ipod sitter selv og venter på at eplehuset skal få inn den splitter nye nanoen, så får gubben ha classicen "vår" i fred! Jeg er winampfanatiker, men syns omstillingen til itunes gikk veldig smertefritt. Det er kjempeenkelt å redigere info om artister, og det er fantastisk å kunne gå inn i itunes store og kjøpe den ene sangen du mangler på et album. Du trenger ikke kjøpe all musikken på nytt, du laster over den musikken du allerede har.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Men jeg har aldri prøvd Creative, så jeg vet ikke... Skal du ha en med mye lagringsplass syns jeg du for mest for pengene hvis du kjøper iPod, men jeg er ikke noe glad i Apple generelt, så skulle jeg kun hatt noen GB med lagringsplass ville jeg gått for creative, kun pga prinsipper... Mest for pengene med iPod? Kan du regne? iPod er dyr per gigabyte sammenlignet med for eksempel Creative.
Smusse Skrevet 14. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2008 Takk for svar alle sammen Da har jeg bestemt meg for å gå for Ipod. Blir den nye nano som kommer ut nå snart Gleder meg!
Muffinsdilla Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Den vil jeg og ha! I knallrosa med 16 GB!
Morgan Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Har prøvd litt forskjellige,og kan ikke si du får noe mer ved å kjøpe Ipod.Du får mer for pengene ved å kjøpe annen.
Noli Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Jeg har hatt drøssevis med mp3-spillere i ulike merker, og kan ikke si annet enn at jeg skal skal ha noe annet enn iPod igjen. Men jeg er jo Apple-fan generelt, og skal heller aldri ha noe annet enn Mac. iTunes + iPod + Mac er i hvert fall det beste som finnes, etter min smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå