Gå til innhold

Gutter-hva synes dere om pupper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

(Utgangspunktet for tråden var om noen likte store pupper, er det det? Jeg har selv omvendt noen tidligere små-puppe-entusiaster, og det har jeg tenkt å fortsette med :sjarmor:

Selvfølgelig er det veldig mange som liker store pupper også, men pupper er bare en liten del av jenta.

Så tro meg jenter, de aller fleste guttene i dette landet bedømmer helheten hos jenta. Utseende, kropp, hodet og innvendig innhold så langt det går. Jeg tror veldig få egentlig dropper en jente fordi om hun har små/store pupper.

Vet med meg selv, at selv om jeg i utgangspunktet syns små pupper er finest, ja så hadde jeg ikke droppet den store kjærligheten bare fordi at hun hadde store pupper. Skulle nok ha klart å kose meg med de også jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er ett teit spørsmål, da gutter er opptatte av bryster. Sånn!

They like to play med dem.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke koselig å sitte her og lese innlegg på innlegg der store pupper blir dissa nedenom og hjem.

ikke til deg 10na, jeg driter i om du liker puppene mine:D )

Utgangspunktet for tråden var om noen likte store pupper, er det det? Jeg har selv omvendt noen tidligere små-puppe-entusiaster, og det har jeg tenkt å fortsette med :sjarmor:

:ler: små-puppe entusiaster :ler: Hvorfor skal du omvende disse? Handler det ikke om å være glad i sine pupper, enten de er små eller store?

Liker puppene dine? Har du fått inntrykk av at jeg er lesbisk? Beklager å måtte skuffe deg, jeg er 100% heterofil - og liker kun mine egne perfekte pupper.

Dessuten, om du driter i hva jeg mener om puppene dine.... vel, hvorfor terper du videre på saken da? Tror neppe du driter i det nei, selv om du gjerne vil.............

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Selvfølgelig er det veldig mange som liker store pupper også, men pupper er bare en liten del av jenta.

Stor del av meg da :sjarmor:  

Så tro meg jenter, de aller fleste guttene i dette landet bedømmer helheten hos jenta. Utseende, kropp, hodet og innvendig innhold så langt det går. Jeg tror veldig få egentlig dropper en jente fordi om hun har små/store pupper.

Vet med meg selv, at selv om jeg i utgangspunktet syns små pupper er finest, ja så hadde jeg ikke droppet den store kjærligheten bare fordi at hun hadde store pupper. Skulle nok ha klart å kose meg med de også jeg  :wink:

Takk kjære! Det var bare det jeg ville du skulle si :D Måtte bare få noen til å si akkurat det, i denne jammerdalen av usikkerhet og diverse :D Jeg liker puppene mine, er stolt av både dem og meg som jeg er, men tråden ble starta av ei 18 år gammel usikker jente (får vi gå utifra da) og nå kom det endelig et lite lysglimt til oss alle, store pupper eller små.

Hallelujah og AMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er deilig, bare de ikke er for store. Småmellomstore faste pupper er penest. Store pupper er ikke nødvendigvis kult, selv om det liksom er kvinnelig. Min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pupper er deilig, bare de ikke er for store. Småmellomstore faste pupper er penest. Store pupper er ikke nødvendigvis kult, selv om det liksom er kvinnelig. Min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en informativ tråd. Nå vet jeg at mørke jenter har små pupper, og blonde jenter har store pupper. Alle som ikke passer inn i det bildet, har enten lagt inn silikon eller tatt brystreduksjon, for SLIK har naturen skapt oss. Eller kanskje jeg skal slutte å hente informasjon fra en entitet som tilkjennegir seg ved en vibrator? :ler:

Jeg har ikke tenkt å fortsette mitt korstog ivertfall, med å omvende verden til medium faste pupper. Det er bare én som har adgang dit, og han er superfornøyd (gjentas svært ofte :P )

Jeg tørr påstå at alle gutter er fornøyde så lenge de får pupper å kose med i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg tørr påstå at alle gutter er fornøyde så lenge de får pupper å kose med i det hele tatt.

:hoho:

Det tør jeg også påstå!

Ps du har vel rødt hår du, siden du har medium pupper? Store, blondt hår, små mørkt hår, medium rødt :sjarmor:

Sånn det er ser du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helheten...helheten....eller hva ?

helheten er viktigst ja, uten tvil. Dersom min store kjærlighet viser seg å ha pupper helt utenfor det jeg ønsker/forestiller meg, skal ikke det stoppe meg i å gjengjelde kjærligheten, den store helheten er selvsagt viktigst! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helheten...helheten....eller hva ?

Det er jo akkurat det vi sier, gutter er fornøyde sålenge dama de er forelsket i lar dem kose med de puppene hun har. Da spiller ikke størrelsen noen rolle lenger.

JAH! glamourgirl, jeg har faktisk rødt hår,jeg har nemlig farget det litt mørkt brunrødt, men fortsatt rødt, for at jeg skal passe inn i stereotypen! Det var enklere, syntes jeg, enn å ta en brystreduksjon for å passe inn i brunt hår-kategorien...

Så, utvidelse av systemet, alle damer med rødt hår har medium pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carrie

slenger meg på....:)

blir så forvirret over alle disse størrelsene og formene. For eksempel så kan det en person synes er stort, være lite i en annens øyne, og omvendt. Det har jo mye med kroppen og beinbygningen til jenta som bærer puppene om de er store eller ikke også, er det ikke?

Så når dere diskuterer hva som er stort eller smått, tar dere utgangspunkt i tynne, tykke, eller normalt slanke jenter da?

Som et eksempel: er Britney Spears pupper store eller middels...?Hun er jo gandske slank vil jeg si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Det meste av en pupp er jeg tilbøyelig til å tro at sitter inni hodet på folk.

For den som er på let etter utstrakt informasjon og omtale av puppestørrelse kan den ivrige leser fråtse her:

Puppestørrelse

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rødt hår og store pupper (D cup), faller jeg utenfor da? Mine pupper er helt naturlige!

Men jeg har hørt at mine er fine, så da så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hvorvidt jentas bryster er store, små, faste, myke, runde, ovale, osv osv. har ingen betydning for meg... Det er helheten og kjemien som teller...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørge

Er ikke sikker på om du får ærlige svar her. De fleste jeg kjenner er opphengte i store pupper, så der har du et stort fortrinn. og bruk det.

Selv er jeg litt hekta på store pupp og blikket går automatisk til kløften, og er de store, er det ofte vanskeleg å rive blikket vekk derfra. I handelen er det blader med damer med store pupper, de er ikke av de minst solgte etter det jeg kjenner til!

Ver stolt av de store puppene dine, og det er du vel også innerst inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

I min naivitet har jeg gått rundt og trodd at gutter liker faste, runde pupper, men NATURLIGE?? Så dum kan man tydeligvis bli ;)

Personlig har jeg verken små eller digre pupper, men noe midt i mellom, men har blitt beskyldt (eller var det et dårlig sjekketriks) for å ha silikonpupper. Synes selv de er perfekte, i hvertfall.

Gutter er vel som jenter, det finnes forskjellige oppfatninger av hva som er fint og ikke.

Og til dere som tror blondiner er dumme: ei jente jeg kjenner som holder på med doktorgrad i biologi, er både blond og pen. En umulighet? Nei, kvitt dere med fordommene, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...