Gå til innhold

Gutter-hva synes dere om pupper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Men det aller vesentligste er tross alt, tro det eller ei, at den som bærer puppene er fornøyd selv.

Takk K, enig m deg. Det viktigste er å være seg selv, og å bære den kroppen man har fått med stolthet. Selv om jeg nok er på grensa til å få komplekser for min, etter alle de informative utsagnene som har kommet i denne tråden... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempeviktig å lære seg å leve med dem, i den størrelsen du engang har fått dem utdelt :blunke:

Jeg hadde mange tunge stunder som tenåring hvor jeg vurderte brystreduksjon, men det ville kostet mange penger og jeg ville ikke miste muligheten til å amme et barn (det ville jeg ha gjort ved et slikt inngrep - vet ikke om det har endret seg). Da var det bare en ting å gjøre - prøve å venne seg til dem, finne en stor nok bh så jeg kunne gjemme dem litt og forsøke å like dem :roll:

Likevel har jeg alltid slitt med å finne klær som passer bra, bikini har jeg ikke hatt på mange år f.eks, det er tungt for skuldrene å bære og undertøy er innmari dyrt i de størrelsene jeg må ha :x

Holdninger som de denne tråden har vist har selvfølgelig ikke bidratt til at det er lettere å leve med seg selv... :-?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdninger som de denne tråden har vist har selvfølgelig ikke bidratt til at det er lettere å leve med seg selv... :-?

....nuhvel....... jeg tar ikke på meg skylden for dette - du er jo så mentalt oppegående iflg. deg selv, og alle mennesker som har det de skal mellom ørene vet også at enkelte ting hever man seg over.

Verden er full av fordommer, det er ditt valg hvordan du vil takle disse - så.......... ingen sympati fra meg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten også synd at mange unge jenter i dag tror de må operere inn silikon, eller andre ting for å få store, men akk så unaturlige pupper... :sur:

Er det virkelig noen som syns det ser deilig ut - av guttene mener jeg?

Ethvert inngrep medfører jo en viss risiko. Det er sørgelig at et bisarr skjønnhetsideal kan få folk til å gjøre slikt mot seg selv - men i historiens lys så overrasker det vel ikke (ribbensfjerning, korsetter og etsende pudder osv :roll: )

Vi kan vel konkludere med at gutta uansett liker pupper i håndfull-størrelsen best - og de fleste er vel utstyrt med disse? Så da kan man vel glede seg over det frontpartiet man har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Verden er full av fordommer, det er ditt valg hvordan du vil takle disse - så.......... ingen sympati fra meg nei.

Neei? Ingen sympati fra deg? :o

Det hadde jeg aldri trodd... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vel ingen trodd... :roll: og ikke håpt på heller :hoho:

En gylden tråd i dette tydeligvis ømtålige temaet..... er å akseptere seg selv for den man er (blond, storpuppet, mørk eller småpuppet) - og vise "verden" at man driter i alskens fordommer - hvilket du tydeligvis ikke gjør.

Men igjen, det er DITT problem, ikke mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten også synd at mange unge jenter i dag tror de må operere inn silikon, eller andre ting for å få store, men akk så unaturlige pupper...  :sur:  

Jeg er for silikon i tilfeller der jenta ikke føler seg særlig kvinnelig fordi hun har ektremt små pupper, noen er jo rett og slett nesten helt flate. Da er det forståelig at de velger å gjøre dette.

I slike tilfeller syns jeg det er ubetydelig om vi gutta syns det er nødvendig eller om vi syns det flott å se på silikonpupper eller ikke, det handler om jentas selvbilde.

Jeg tror nok at de verste silikon eksemplene man kan se på tv og blader der puppene ser ut som store sprekkferdige ballonger, skyldes overdrevent stort innleggsmasse og muligens hos jenter som er godt utstyrt fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Kristian! Det er klart det fins tilfeller der behovet er tilstede. Det kan gå kraftig utover selvfølelsen å ikke bli så "kvinnelig" som de andre osv...

MEN det jeg reagerer på er at unge jenter opereres nærmest på samlebånd. De er jo ikke engang ferdig utviklet. Og alt det for å gli inn i et vagt og bisarr ideal som dyrker abnormalitet :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten også synd at mange unge jenter i dag tror de må operere inn silikon, eller andre ting for å få store, men akk så unaturlige pupper...  :sur:  

Suz  :wink:

Jeg syntes helt klart at unaturlig oppblåste silikonpupper ikke er noe fint i det hele tatt. Pupper skal ikke "herjes" med, de skal være naturlige. Selv har jeg ikke sansen for de alt for store. Men det er viktig, som en sa, at de passer til resten av kroppen og ikke minst at du som jente trives med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Ethvert inngrep medfører jo en viss risiko. Det er sørgelig at et bisarr skjønnhetsideal kan få folk til å gjøre slikt mot seg selv - men i historiens lys så overrasker det vel ikke (ribbensfjerning, korsetter og etsende pudder osv :roll: )

Vi kan vel konkludere med at gutta uansett liker pupper i håndfull-størrelsen best - og de fleste er vel utstyrt med disse? Så da kan man vel glede seg over det frontpartiet man har  :ler:  

Suz  :wink:

Jeg skal gjøre dette på torsdag. Jeg er klar over risikoen - og må si jeg gruer meg fælt ...men uansett så tror og håper jeg det er verdt det .....for jeg har det ikke godt med meg selv nå som jeg er så misfornøyd ...Så får jeg bare håpe etterpå at jeg ikke må leve et liv som enslig for at gutter ikke liker silikonpupper..... :oops: :( Uansett så er det min kropp som jeg skal trives med .....(men jeg tenker jo litt på hva guter vil synes i ettertid også da ......om jeg får negative tilbakemeldinger :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Jeg er for silikon i tilfeller der jenta ikke føler seg særlig kvinnelig fordi hun har ektremt små pupper, noen er jo rett og slett nesten helt flate. Da er det forståelig at de velger å gjøre dette.

I slike tilfeller syns jeg det er ubetydelig om vi gutta syns det er nødvendig eller om vi syns det flott å se på silikonpupper eller ikke, det handler om jentas selvbilde.

.

Denne kom inn før jeg fikk sendt mitt forrige innlegg (måtte gjøre noe i mellomtiden)..... Jeg synes det var flott skrevet Kristian (71) :) ......håper flere enn deg ser det på sammen måten som deg :wink: Det hjalp iallefall for meg å lese de ordene på trykk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre dette på torsdag. Jeg er klar over risikoen - og må si jeg gruer meg fælt ...men uansett så tror og håper jeg det er verdt det .....for jeg har det ikke godt med meg selv nå som jeg er så misfornøyd ...Så får jeg bare håpe etterpå at jeg ikke må leve et liv som enslig for at gutter ikke liker silikonpupper..... :oops: :( Uansett så er det min kropp som jeg skal trives med .....(men jeg tenker jo litt på hva guter vil synes i ettertid også da ......om jeg får negative tilbakemeldinger :-? )

Silikonpupper trenger ikke være stygt dersom det gjøres med "måtehold". Det er de unaturlig oppblåste puppene som er stygge. Dersom din "nye størrelse" passer bra til kroppen din, er sjansen stor for at mange gutter vil snu seg etter deg :wink:

Lykke til med operasjonen - det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Enig med deg Kristian, det hele handler om jentas selvbilde, men jeg må bare komme med et lite hjertesukk, Jentas selvbilde avhenger dessverre mye av hvordan tilbakemeldinger hun får på både utseende og oppførsel.

Og det er ikke koselig å sitte her og lese innlegg på innlegg der store pupper blir dissa nedenom og hjem.

(ikke til deg 10na, jeg driter i om du liker puppene mine:D )

Utgangspunktet for tråden var om noen likte store pupper, er det det? Jeg har selv omvendt noen tidligere små-puppe-entusiaster, og det har jeg tenkt å fortsette med :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det fins tilfeller der behovet er tilstede. Det kan gå kraftig utover selvfølelsen å ikke bli så "kvinnelig" som de andre osv...  

MEN det jeg reagerer på er at unge jenter opereres nærmest på samlebånd. De er jo ikke engang ferdig utviklet. Og alt det for å gli inn i et vagt og bisarr ideal som dyrker abnormalitet  :-?

Det var slik jeg mente det Virgo! Ikke som et angrep på alle som foretar en slik operasjon. Alle som vil opereres må jo være klar over risikoen og alle bør ha gode grunner..

Og hvis en fyr ikke blir intressert i deg fordi du har silikonpupper så kan han bare dra til h.... uansett :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glamourgirl:

Det finnes mange som liker oss også!!!! :sjarmor:

Fortsett omvendinga. Skal vi kalle det "The gospel according to F"? :hoho:

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...