Gjest glamourgirl Skrevet 12. juni 2003 #61 Del Skrevet 12. juni 2003 Selvfølgelig må jeg kommentere dette 10na... men annet var vel ikke å forvente. Jeg er naturlig blond, har naturlig BH str 75 G/H, 80 FF/FFF alt etter som, og nettop fordommer som dine er med på å ødelegge for sånne som meg. Jeg har fem år på Universitetet, scorer særs høyt på iq tester og annet, men folk tror ikke på dette, nettopp grunnet utseendet mitt. ...Og kvinner er kvinner verst, "hun bruker kroppen sin til å komme dit hun vil, hun har ikke no mellom øra, men pu ler seg frem her i verden etc." Ikke festlig, og som det går fram av dette forumet, og svarene her, gutter liker ikke så store pupper uansett! Men opererer jeg dem mindre blir det og feil, for da er jeg jo iallefall forfengelig. Så trå litt forsiktig med kommentarene, det kan faktisk være sårende og bli stereotypa til enhver tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #62 Del Skrevet 12. juni 2003 Godt å høre at det ikke bare er meg som misliker å bli stemplet som dum og deilig bare fordi jeg er født som jeg er :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. juni 2003 #63 Del Skrevet 12. juni 2003 FInt å se at jeg stavet nettopp feil i et innlegg der jeg skryter av iq'en min, best å kommentere det selv, før andre gjør det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 12. juni 2003 #64 Del Skrevet 12. juni 2003 Kjære Suzy....... en blond kvinne som skryter av at hun har kropp som Dolly Parton er etter min mening ikke særlig velutrustet hjernemessig. Det er min mening. Hvorvidt jeg har noe mellom ørene eller ei får du tro hva du vil om. Så, du kan ha en mening om Suzy uten noen gang å ha sett henne, og latterliggjøre henne ut i fra noe hun IKKE har sagt (er vel forskjell på å påpeke og å skryte, vel?), mens hun "bare" kan tro hva hun vil om din hjernekapasitet? Hehe, hvem markerer seg som mest "blond" her? salma *avventer spent neste "gullkorn" fra 10na* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 12. juni 2003 #65 Del Skrevet 12. juni 2003 Nå må dere høns slutte å ødelegge en seriøs puppetråd med en diskusjon om hvorvidt blondt hår inkluderer dumhet eller ikke! Bare å involvere seg i en slik diskusjon sier ganske mye om dere begge! Dere må ikke krangle med en idiot, for de som ser på (meg) kan få (har fått) problemer med å avgjøre hvem idioten er... Jeg har lært mye om pupper nå, og aaante ikke at det var så mange forskjellige størrelser. Er vi alle opplyste nå? Personlig så lurer jeg litt på hvor store pupper er fra DD og oppover, for det har ikke jeg greie på. En fotball f.eks, hvilken størrelse er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 12. juni 2003 #66 Del Skrevet 12. juni 2003 interessante obserbasjoner Veslebråka- venter spent på en nærmere oppklaring i begrepet en hånd full ........ Vel, du kan jo bidra selv også, hvordan regner du en håndfull? Dessuten er det stor forskjell på hender, så det må da være litt misvisende til gutter også med den referansen. Hvis det var noe annet du var ute etter, så kan jeg godt påstå at jeg har godt og målt på alle mine vakre venninner for å lage tabellen over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. juni 2003 #67 Del Skrevet 12. juni 2003 hm ....såg for meg at det var en hånd med spredde fingre jeg ......men så kommer det jo an på hendene da ..og hvor mye man spriker ......egentlig er en håndfull nokså upresist ...... :-? gutter - hvordan definerer dere en håndfull da? Jeg har bare tatt på mine jeg - så min erfaring er ikke så stor ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. juni 2003 #68 Del Skrevet 12. juni 2003 Virgo og Veslebråka; her tror jeg rette ekspertisen å henvende seg til er en som jobber i en undertøysforretning. Sånne undertøysmennesker har en egen evne til å finne bh'er som passer for koner til menn som har vært gift i over 20 år og enda ikke fått med seg sin kones bh-størrelse. Men som altså har funnet det for godt å handle undertøy til sin kjære kone. Ekspeditøren spør så pent, etter å ha møtt et stussende blikk som svar på hvilken størrelse det ønskes: Er de omtrent som en håndfull, eller hva? Hvorpå en en lettere brydd mann mumler svaret, og vips, så står han der med hendene fulle av lekkert undertøy som passer perfekt. Magisk. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #69 Del Skrevet 12. juni 2003 D str er egentlig ikke så stort. Har brukt B hele tiden, men dda jeg var innom en undertøysforetning mente damen at min str var D. Den passet den, men det gjorde forsåvidt B også. jeg har ikke enorme pupper. Vanlig vil jeg si. Hva mener dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 12. juni 2003 #70 Del Skrevet 12. juni 2003 Helt utrolig hvor mye undertøysdamer kan få ut av lite informasjon, ja Vibeke. Jeg har selv vært hos en undertøysdame med lang fartstid i faget som påstod D var riktig for meg, for med C så duvet det litt oppå. Men nei, denne dama skal ikke ha D, for det er jo for damer med enorme bryster :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2003 #71 Del Skrevet 12. juni 2003 10na - Suzy.... hva er det dere driver med? Dere virker på meg som to tikkende østrogenbomber. Alle de utsagnene der kan ikke komme fra annet enn kvinner av den mest kvinnelige sorten - og det menes ikke positivt. Noen ganger blir jeg flau over å være kvinne, og det er når kjønnet representeres av sånt som dette. Regelrett drittkasting - noen kalte det catfight... nettopp, og det uttrykket er heller aldri positivt ment. Dere skryter av deres IQ og jobber hvor dette er påkrevet... så vis denne IQen ved å oppføre dere som voksne kvinner da, og ikke som to hunnkatter som slåss om plassen på gjerdet.... Kvinner er og blir kvinner verst. Og janteloven er sterk blant dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 13. juni 2003 #72 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg er naturlig blond, har naturlig BH str 75 G/H, 80 FF/FFF alt etter som, og nettop fordommer som dine er med på å ødelegge for sånne som meg. Blond...... puppestørrelse som nevnt i sitatet......nick "glamourgirl"..... Sier seg selv hvor blond du er.... Uansett, jeg har min rett til å mene hva jeg vil om blondiner, og ja, jeg har til dags dato IKKE møtt en eneste blondine som har noe som helst å fare med mentalt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #73 Del Skrevet 13. juni 2003 :o :o :o :o :o oj....... :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #74 Del Skrevet 13. juni 2003 ehm 10Na... Du har sikkert høy IQ altså. Men har du hørt om EQ..??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 13. juni 2003 #75 Del Skrevet 13. juni 2003 ehm 10Na... Du har sikkert høy IQ altså. Men har du hørt om EQ..??? næææh........ ass...... *tvinner håret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. juni 2003 #76 Del Skrevet 13. juni 2003 Blond...... puppestørrelse som nevnt i sitatet......nick "glamourgirl"..... Sier seg selv hvor blond du er.... Uansett, jeg har min rett til å mene hva jeg vil om blondiner, og ja, jeg har til dags dato IKKE møtt en eneste blondine som har noe som helst å fare med mentalt sett. Kjære 10na! Ja, jeg elsker glitter, stas, stæsj, rosa ting og tant og fjas. Jeg har store pupper og er blond! Ergo er jeg dum, takk for at du har opplyst meg om dette, siden jeg ikke har skjønt det før. Jeg har gått rundt og trodd at jeg var sånn rimelig oppegående jeg, men det kan jeg jo ikke være siden jeg er en sånn glam-girl :D Dessuten er dette ufattelig latterlig å drive å krangle om. Så vidt jeg vet er tråden "liker gutter store pupper?" de fleste guttene har svart at de ikke liker det. Jeg bare bekreftet dette med å si at det er min opplevelse også. Man opplever utrolig mange fordommer som storbrysta blondine, noe du, selvfølgelig bare bekrefter. Ha en ellers fortreffelig dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 13. juni 2003 #77 Del Skrevet 13. juni 2003 Ja' date=' jeg elsker glitter, stas, stæsj, rosa ting og tant og fjas. Jeg har store pupper og er blond! Ergo er jeg dum, takk for at du har opplyst meg om dette, siden jeg ikke har skjønt det før. [/quote'] Fint at du ENDELIG skjønte det da Dessuten, jeg krangler ikke, jeg bare påpeker og fremmer mine synspunkter. God dag til deg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. juni 2003 #78 Del Skrevet 13. juni 2003 *hvisker* : Jenter, vi trenger snart kart for å greie å spore tråden inn på rett spor igjen ..... Ta det i PM, eller lag en blondine-tråd eller noe ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. juni 2003 #79 Del Skrevet 13. juni 2003 Dessuten er dette ufattelig latterlig å drive å krangle om. Så vidt jeg vet er tråden "liker gutter store pupper?" de fleste guttene har svart at de ikke liker det. Jeg bare bekreftet dette med å si at det er min opplevelse også. Man opplever utrolig mange fordommer som storbrysta blondine, noe du, selvfølgelig bare bekrefter. Ha en ellers fortreffelig dag :D Jeg trodde jeg prøvde å komme tilbake til utgangspunktet, men det nyttet visst ikke.... Så, for å svare på spørsmålet i tråden: De guttene jeg har truffet, som ikke har mentalt nivå som en vårkåt fjortis, foretrekker den berømte lille håndfullen, altså ikke store pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 13. juni 2003 #80 Del Skrevet 13. juni 2003 De guttene jeg har truffet' date=' som ikke har mentalt nivå som en vårkåt fjortis, foretrekker den berømte lille håndfullen, altså ikke store pupper![/quote'] Det stemmer overens med gutta i vennekretsen min, de fleste syns små faste pupper er å foretrekke (men vi tilhører vel snart kategorien gamle griser ). Størrelse og form på pupper alene ser man selvsagt på (vi er da gutter) men det viktigste er hvordan puppene passer inn med resten av kroppen. Men det aller vesentligste er tross alt, tro det eller ei, at den som bærer puppene er fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå