Gå til innhold

Klassetur (billig hotel london)

Anbefalte innlegg

Gjest klassetur1
Skrevet

Klassen min vurderer england neste høst, noen forslag til hvor vi kan dra osv?

selfølgelig skal vi til london, men vi trenger en plass å bo. så billig som mulig, men helst rent!

Håper virkelig noen kan hjelpe meg!

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva dere velger, IKKE hotell NIKI! det er det værste, møkkete hotelle jeg noen gang har sett.

Skrevet

Dere kan godt velge et herberge (hostel på engelsk), om dere synes det er greit. Disse har lavere standard, og ikke alltid frokost inkludert. Ofte køyesenger, trangt rom og bad på gangen. Men de er billige!

MEN vær veldig nøye med hvilket dere velger! Herberger i England er ikke som herberger i Norge, noen er rett og slett skumle og fulle av folk man ikke vil vil være i nærheten av. Om man googler navnet på stedet finner man ofte anmeldelser :)

Søk på hostel London, så kommer man ofte til sånne sammenligningssider.

Skrevet

Mina House, lett å finne, rett ved Paddington undergrunden. Kan fint gå til oxford street. Hyde park er også nærme.

det er billig, rent, vi hadde bad på rommet, men de har også dette på ganga.

frokosten var toast, pålegg var syltetøy. også frokostblandinger...

Skrevet

Frelsearmeen(haha..jeg vet dette ikke er korrekt skrevet, men gidder ikke å finne ut hvordan det egentlig skrives). Der bodde vi. Veldig fine rom og greie kjøkken. Lett å komme seg inn til sentrum med undergrunn/tog(tok ikke lange stunden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...