Gå til innhold

Gave fra forlover

Fremhevede innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Er forlover og skal snart kjøpe gave.

Er den til begge (brud og brudgom) eller bare til bruden? Er det noe spes man må huske på som forlover i den forbindelse (altså gavekjøp).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle gaver til brudeparet og ikke til bare en av dem?

Jeg vil tro at siden man får gave fordi man er blitt "ett"

skal gaven være til begge to...

Da jeg var forlover valgte jeg å kjøpe noe fra gavelisten og endte opp med tolv ( ganske dyre ) rødvinsglass.....

Skrevet

Har ikke vært forlover selv, men de jeg kjenner som har vært det har gitt en gave til brudeparet og ikke kun bruden/brudgommen som man er forloveren til.

Skrevet

Kjøp til begge. Når jeg var forlover kjøpte jeg sammen med brudgommens forlover et salongbord.

Skrevet

Kjøp gave til begge! Men hvis du vil kan du jo gi en ting i tilegg til bruden fra deg.

Skrevet

Kjøp til begge. Det har vi gjort.

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg er forlover, og selvfølgelig kjøpte jeg til begge :blunke: det er jo deres dag. men som det er blitt nevt. du kan jo legge ved en liten gave til den du er forlover til?

Skrevet

Kjøpte også til begge. Sammen med brudgommens forlover, 18 delers bestikk. Jeg for min del ville følt det rart hvis jeg fikk en flott (og dyr) gave som var bare til meg, på vår bryllupsdag... Men som flere har nevnt - en liten koselig gave til bruden er jo gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...