Kanutten Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 (endret) Hei Jeg er helt ny på dette med photosop, og lurer på hvordan jeg skal få åpnet bilder. Jeg har prøvd å dra bildet inn, men det går ikke. Om jeg klikker på bildet slik at teksten "send til" kommer opp, er ikke photoshop ett alternativ der. Noen som vet hvordan jeg får åpnet bilde i photoshop? Endret 13. september 2008 av Maye
AnetteR Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Åpne photoshop og åpne bildet derfra (open i menyen øverst). Dette gjør jeg, da jeg ikke ønsker å bruke photoshop som standardprogram.
Kanutten Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Så enkelt var det ja. Tusentusen takk.
feuerstein Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg har prøvd å dra bildet inn, men det går ikke. Om jeg klikker på bildet slik at teksten "send til" kommer opp, er ikke photoshop ett alternativ der. Rart. Jeg var sikker på at jeg kunne dra inn bilder da jeg selv hadde Photoshop. Det er ikke "send til" du skal bruke, men "åpne i", når du holder musen over det får du en liste over alternative programmer som kan åpne filen. Ligger ikke Photoshop i listen der kan du gå på "Velg program..." under listen og få opp en liste over det meste som ligger på maskinen av programvare, se etter Photoshop der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå