Gjest OBE Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hei på dere. Har lagd meg en nettside. og for første gang har jeg gjort det meste av arbeidet selv! Denne siden handler om helse relaterte saker.. Ta en titt, og gjerne kom med tilbakemeldiger.. Link.
Fat Sally Lee Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Fin side Men det er veldig mye skrivefeil rundt omkring... Spesielt orddelingsfeil - og det virker veldig uprofesjonelt.
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Pen, skjønt enig med Fat Sally ang orddelingsfeil. Hvilken målgruppe har du tenkt deg? Det er mange slankeforumsider der ute, men...lykke til!
The Kitten Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Hei på dere. Har lagd meg en nettside. og for første gang har jeg gjort det meste av arbeidet selv! Denne siden handler om helse relaterte saker.. Ta en titt, og gjerne kom med tilbakemeldiger.. Link. Den var helt grei, men jeg synes ikke den skiller seg ut på noe vis.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Jeg likte bildet og fargene i det. Det gjør hele siden. Jeg liker også at det ikke er masete, men rolige farger i bakgrunnen også. Teknologisk støy er slitsomt og denne siden var rolig. Det er bra.
Gjest OBE Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Fin side Men det er veldig mye skrivefeil rundt omkring... Spesielt orddelingsfeil - og det virker veldig uprofesjonelt. Jeg finner ikke så mange skrivefeil og orddelingsfeil. Noen som kan gi noen gode eksempler på dette? Hadde vært fint det altså..
Fat Sally Lee Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 (endret) Slanke hverdag Sundt ... (under forumposten 10 tips...) - jeg var lanskje litt for kjapp når jeg skrev at det var veldig mange feil, for nå fant jeg ikke så mange likevel. (Tittet bare innom forsiden og et par forumposter da.) Siden er veldig oversiktelig og grei. Og jeg synes sommerfuglene i bakgrunnen på forsiden er fiiine Endret 14. september 2008 av Fat Sally Lee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå