Gjest rroever Skrevet 13. september 2008 #1 Del Skrevet 13. september 2008 Hei, jeg er en gutt i et forhold som har pågått lenge. kult. jeg har vært heldig og føler at forholdet er i stand til å vokse selv om vi snart har vært sammen i 20 år!!!! Vel, så skal jeg komme til saken. vi elsker å diskutere deilige ting sent om kveldene. og jeg har lagt merke til at fellesnevneren vår er at hun liker å kle seg litt spesielle klær. hun virket lettet da jeg en gang kommenterte hennes tettsittende jeans og at jeg stadig kikket på henne i løpet av dagen. hehe. videre... hun (og jeg) liker skinnende, tetsittende klær, tror jeg. vi diskuterte dette siste gang vi var på party og snakketøyet satt løst, kan man si -) jeg lovet å kjøpe noe sexy til henne.... som jeg likte og som jeg sa at hun garantert ville komme til å like. da tenker jeg på kanskje et helt sett av noe slag. i glinsende materiale. kanskje en tettsittende topp/singlet kombinert med en tettsittende hoftebukse med sleng i bena. tror vi har samme smak på akkurat det. vel, jeg har sjekket diverse nettsteder her i norge. men det virker som om forhandlerne syns at stygge, ALTFOR avslørende klær er tingen vi tenner på. ikke det som oser av kvalitet og sexualitet slik jeg ser deg. så spørsmålet mit blir: hvor finnes de klærne jeg er på jakt etter??? blir dette en slags form for party-mote eller noe? Takker for alle svar og erfaringer på dette. tiden renner snart ut :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 13. september 2008 #2 Del Skrevet 13. september 2008 http://www.pandoras-closet.no/shop/ Noe slikt du tenker på? Det er gjerne litt mer fetish klær som kanskje ikke bør brukes til vanlig om dere ikke ønsker rare blikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 14. september 2008 #3 Del Skrevet 14. september 2008 Prøv http://www.manillusion.no/ , ser ut til å ha mye forskjellig innen spesielle klær. Ikke bare fetishklær, også en del Goth, Burlesque, rockabilly etc, og prisene indikerer kvalitet. De har en butikk på Majorstua, så hvis du er i Oslo-området kan du jo dra dit og sjekke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseblood Skrevet 15. oktober 2008 #4 Del Skrevet 15. oktober 2008 ta en titt på http://www.naughtyshadows.no - sexy skinnende klær i både lakk og latex. samt et gigant utvalg av sexy sko og støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susanne_89 Skrevet 21. oktober 2008 #5 Del Skrevet 21. oktober 2008 Eg vil iallfall anbefale www.illusion.no.. dei har masse tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 12. januar 2010 #6 Del Skrevet 12. januar 2010 Leter du etter litt spesielle klær må du besøke www.boho-chic.no. De har masse fint til overkommelige priser:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå