Gjest Gjest_bolla Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Hei I gjenn :gjeiper: Mye mas fra meg de siste dagene naa ... men har endelig bestilt ringer Men lurte paa en ting at 1 gang jeg var inne paa den siden for aa bestille stod det at prisen var 2430 kr men naar jeg bestilte ringene i dag stod det 1215 betyr det at jeg kun faar en forde jeg kansje har betalt kun for en? Men i ordren staar det Antall: 1 og saa har jeg valgt gravering saa i ordren staar det Ekstra: *) Gravering i damering:*********** Gravering i herrering: *********** *) Størrelse damering: 52 *) Størrelse herrering: 59.5 Altsaa det ser jo ut som at prisen er for begge eller? Nederst paa siden hvor du kan bestille staar det Prisen er pr. par. Vet jeg h:res veldig dum og blond ut sikkert men poenget er hvorfor kom den dobbelt prisen og 1 gang jeg skulle bestille? Takk til alle som gidder og lese og hjelpe:)
Gjest K@jsa Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Du har helt sikkert bestillt for et par ringer,dvs 2 stk.Bestillte selv på nett og det kom to ringer da...De selges vel i par,hvis det er snakk om forlovelses-/gifteringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå