Gjest Starya Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Nå når jeg åpner enkelte sider, så er det noe rart med skriften der. Den er rett og slett "for stor". Inne på kg, for eksempel, så er teksten til pekerne til venstre stor og fet, mens innlegg ser ut som før. Også på dagbladet og andre steder er noe av teksten for stor.. hva kan dette skyldes? Det skjedde i går også, da ble alt som vanlig når jeg logget av og på igjen.
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #2 Skrevet 6. juni 2003 Kan fikses veldig enkelt. I nettleseren din står det "Vis" helt øverst. I menyen som kommer opp står det Skriftstørrelse og der kan du velge mindre skrift. Dette skjer av og til hos meg også. Vet ikke hvorfor.
Chiquita Skrevet 6. juni 2003 #3 Skrevet 6. juni 2003 Dersom dere holder ned "Ctrl" pg scroller med musa samtidig, så forandrer skriftstørrelsen seg... Kan jo være en forklaring at du har kommet borti denne samtidig som du har scrollet...
Gjest Starya Skrevet 6. juni 2003 #4 Skrevet 6. juni 2003 AHA!! Er nok ctrl og scroll som har skylda, ja. Takker og bukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå