Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så "smart" at jeg begynte å stusse min egen lugg i kveld, yeh, så må nok en liten tur til frisøren i morgen for å rette det opp igjen. Men mener å ha hørt av flere at de ikke tar betalt for et par minutters klipping av lugg, noen som vet om det gjelder alle frisører?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært borte i en frisør som klipper luggen gratis, og har måtte betale opp til 370 kr for å klippe luggen.

Skrevet

Heia,jeg betaler 60kr for å klippe luggen i min by.

Skrevet

Har heller aldri hørt om noen frisør som klipper en lugg gratis, de bruker jo av tida si og tid er penger. Men jeg ville nok gladelig betalt litt for å få rettet opp en klippefeil. ;)

Skrevet

I salongen jeg bruker,klipper de luggen gratis. (Josefsons)

Skrevet

De gjør det vel kanskje mest når du er fast kunde og de vet at du legger igjen penger der.

Skrevet

Jeg har opplevd det en gang, men det var på dagen, det var stille i flere timer og de kjedet seg hehe.. Og det var en frisør som for det meste har eldre damer så de syntes det vel var greit å ha noen på sin egen alder å prate med litt..

Skrevet

Har hørt at noen ta gratis første gang, eller at det er gratis innemellom hvis man er fast kunde. Ellers er det rundt 100-200 kr her...

Skrevet
Jeg har aldri vært borte i en frisør som klipper luggen gratis, og har måtte betale opp til 370 kr for å klippe luggen.

:hakeslepp:

Skrevet

Mange frisører gjør det gratis for kundene sine. Jeg får luggen klippet gratis hos Adam&Eva, klipper hele håret der en gang i blandt. Tror ikke man får denne gratisklippen til luggen dersom man ikke er kunde der.

Den som har betalt kr 370,- for å få klippet luggen sin har blitt grundig lurt, mener nå jeg...

Skrevet (endret)

Jeg klippet lugg hos en frisør i Oslo, betalte 100 kr.

Etterklipp av lugg er som regel gratis (hvis man går til samme frisør).

Endret av lillesky
Skrevet

Salongen min klipper luggen gratis, jeg ble litt overrasket den første gangen, siden det er en av de mer "fasjonable" salongene i byen.

Har vært fast kunde hos min frisør lenge, og fulgte med på lasset da hun flyttet fra en salong til sin egen. Fantastisk fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...