Gå til innhold

synes du "alt" er ok å ha på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet og tenkt litt på dette her med hvor viktig/uviktig klær, etc er i forholdet. Da tenker jeg klær, caps, solbriller, skjegg/ikke skjegg, etc.

Hender det at du synes kjæreste/samboer kler seg fullstendig på jordet?

Kler seg "avtennende"?

Hva gjør du da? Lar det passere fordi det er personen du er glad i eller hender det at du blir flau?

Eller kler personen seg rett og slett flott bestandig? (i såfall, for deg eller for seg selv?)

Så svare selv da:

Jeg skal innrømme at visse ting har jeg litt problemer med....men det meste klarer jeg å leve med. Noen ganger innbiller jeg meg at han kler seg slik eller slik bare for å se hvordan jeg reagere - litt som en tenåring, hehe! Hans siste briller som er helt gyselig klarer jeg å leve med, han har de sjeldent på seg ute også (tror ikke han syntes de var såå fine når det kom til stykket, men for stolt til å innrømme at jeg har rett ;) ) Noen av hans capser er OK, men de derre new era klaarer jeg bare ikke. Ikke hans stil i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns jeg husker å ha lest akkurat det samme spørsmålet og fortellingen om samboeren et sted her tidligere. Har du spurt om det samme før? :)

Jeg gir egentlig litt blaffen i hva han kler seg i, som oftest kler han seg fint. Men jeg liker ikke at han bruker caps.

Skrevet

Samboeren her har en helt "plain" stil, men han kler den utrolig godt. Han er veldig nøye med hva han selv passer og ikke passer til, så jeg slipper å si noe. I tillegg er det veldig enkelt for meg å shoppe klær til han.. :)

Skrevet
Jeg syns jeg husker å ha lest akkurat det samme spørsmålet og fortellingen om samboeren et sted her tidligere. Har du spurt om det samme før? :)

Var meg med brille-diskusjonen ja.. Jeg tok litt av da, hehe! Roet meg litt ned nå! :sjenert:

Men dette er ment på et generellt plan. Bare nyskjerrig på hvordan andre har det.

Vet jo at mange ikke synes helse-trøye og utvaska joggebukser er det mest sexy i verden.

kan jo tillegge: Hva synes partneren om dere selv?

Min synes svart hår (??) er veldig stygt, og ikke begeistra for fake-tan heller.

Skrevet

Jeg bryr meg svært lite om hva han går kledd med og heldigvis bryr han seg lite om hva jeg går i.

Vi går i helt vanlige klær begge to.

Det eneste plagget han har hatt som jeg virkelig ikke har likt (men ikke nektet han å bruke) er en slitt bukse med masse hull som sitter dårlig på han. Hans favorittbukse (selvfølgelig..).

En annen ting jeg en gang stusset på når vi startet å date var at han hadde på seg helsetrøye. Men den har jeg aldri sett siden.

Skrevet

Min samboer bryr seg svært lite om hva han har på seg.

Hadde det vært "opp til han" hadde han alltid gått i en flekkete arbeidsbukse, utvasket t-skjorte og tøfler. Og ingen parfyme / voks i håret etc. Han er den minst forfengelige fyren jeg vet om og fullstendig uinteressert i mote og klær :glare:

I tillegg er han særdeles fargeblind så jeg bryr meg i aller høyste grad om hva han har på seg :fnise:

Prøver å få han til å se noen lunde anstendig ut før han drar på jobb om morgenen (kontorjobb med mye ansikt til ansikt kontakt med andre mennesker), Har opp gjennom årene fått meg noen "har du gått ut sånn :hakeslepp: " opplevelser :fnise:

Skrevet

Pasteller er ikke OK, men heldigvis holder min mann seg for god til det. Rosa, babyblått, lysegul etc - synes det er skikkelig turn-off på en mann!

Liker ham best i dongeribukse og flanellskjorte/microfleece-genser o.l. Menn er, etter min mening, mest sexy når de ser ut som de ikke bryr seg med hva de trer på seg. Menn som er opptatt av mote og å "skape et antrekk" blir helt feil for meg. Menn i dress er heller ikke "min ting", men det er jo lov ved store anledninger da.

Skrevet

Haha, min er også fargeblind, dere skulle sett hvor skuffa han ble da jeg fortalte ham at favorittskoene hans rett og slett var svarte, ikke "sånn kul blå-lilla farge som matcha den blå jakka hans". Og jakka? Jo, den er svart den og :ler:

Jeg husker kjæresten min hadde klipt seg og kjøpt seg ny genser til jeg skulle komme hjem. Da han hentet med på flyplassen ble jeg nesten lei meg fordi han så ut som en liten gutt. Da jeg dro hadde han hatt røft, sexy hår, nå var nesten alt borte og han hadde på seg en multifarget stripete genser :fnise:

Stakkar...jeg lar ham stort sett gå med hva han vil men han pleier å spørre meg og jeg er ærlig og vice versa.

Ullvest(!), superkorte shorts og skjorte med krave som stikker ut av gensern setter jeg foten ned for.

Skrevet

Min kjærast kler seg stort sett heilt greit, eg er uansett mest oppteken av at han ser bra ut utan klede. Han har ein genser eg ikkje likar, ellers kler han seg bra.

Skrevet

Tjaaa...Kjærsten min går i en fin dongeribukse og ulike t-skjorter han. Helt ok stil, ser ikke for meg noe annet, fordi han kler den stilen bra. Men hjemme har han som regel joggebukse på seg. :)

Skrevet

Han har en sjokk-rosa singlet, som jeg drømmer om å kaste i smug.

Skrevet

Nå har ikke jeg noe samboer/kjæreste for tiden, men kan jo si noe om min kjære eks :)

Han hadde en helt grei stil, avslappet/rocket stil. men han fikk noen rare innfall av og til. Da prøvde jeg enten å kjøpe noe nytt til han og si at han bare var SÅ fin i den nye genseren jeg har kjøpt til han. Ellers prøvde jeg å unngå at den rare genseren/buksa ikke ble vasket så ofte, så han ikke fikk brukt den, hehe.

En gang ble jeg nesten lei meg husker jeg. Han har alltid hatt halvlagt, tykt hår som jeg elsket. Men en dag fikk han et innfall og klippet seg helt kort, bare maks 2 cm igjen av det flotte håret... Han så ikke ut! Jeg var så glad i håret hans, så det var skikkelig leit egentlig..

Skrevet
Ellers prøvde jeg å unngå at den rare genseren/buksa ikke ble vasket så ofte, så han ikke fikk brukt den, hehe.

Takk for en god idé! :)

Skrevet

Min kjære er litt "Lars Monsen" og går nå i jakttider mest rundt i jakttøy. Han barberer seg sånn ca annenhver uke, og til daglig dasser han mest rundt i street wear. Han klipper seg selv med maskin og har fått forbud med å skinne seg helt. Men er vel nede på ca en cm noen ganger i året. Syns han stort sett er sexy, jeg, enten han har fjortendagersskjegg eller sidrumpet stilongs.

Gjest Chrissy82
Skrevet

Kjæresten min bryr seg veldig om hva han har på seg og hva jeg har på meg. Spesielt hvis vi skal bort til noen, få besøk eller skal ut. Han har sagt klart ifra om at det er visse bukser han ikke liker at jeg har på meg og det gjør meg ingenting. Han skal få lov til å ha sine meninger! Jeg har mine meninger om hans klesstil og. Men jeg synes han er flink til å kle seg og han har en bra stil. Han er en kjekk fyr som kler seg bra, og det liker jeg. Det er jo litt gøy å pynte seg litt for han inni mellom eller når vi skal ut. Man trenger ikke å gå i joggebukse hvis den andre går i dress. Men når vi er alene og bare slapper av hjemme, sitter vi begge i joggebukse. Da gjør det ikke noe!

Skrevet

Min erfaring er at jenter er veldig mottagelig for konkrete komplimenter og ros. Så kanskje dere damer kunne oppnådd mer ved å fremheve hva som gjør han attraktiv i deres øyne.

Skrevet
Tjaaa...Kjærsten min går i en fin dongeribukse og ulike t-skjorter han. Helt ok stil, ser ikke for meg noe annet, fordi han kler den stilen bra. Men hjemme har han som regel joggebukse på seg. :)

:tommelsmil: samme her! og det er igrunn helt greit syns jeg. selvfølgelig litt penere til anledninger der det kreves. syns min kjære har god stil, som samtidig er litt særegen.

min forrige eks var en superklyse av dimensjoner-slik alle ler av fra Oslo Vest med langt, glatt hår, spisse sko, øredobber, konstant brun, pastellfarger og gudvethva.. DEILIG å være kvitt det :ler:

de tingene jeg ikke er happy for er sånn VELDIG skatestil, (store t-skjorter, de der syke fargerike jakkene osv), klysestil og harry stil. er ikke sånn veldig begeistrert for de der buksene som ser ut som tights på guttene heller :ler:

med min kjære er det veldig greit, for han liker godt at jeg er med han å shopper og hjelper han å sette sammen antrekk. han mener jeg kan sånt bedre enn han :fnise:

Skrevet

Egentlig synes jeg ikke at jeg har noe med hva han går i, det er hans sak. Jeg ville nok kommenterte om han gikk i noe som var helt feil i forhold til anledningen (joggedress i bryllup, smoking på pizzakveld) - men ellers er det fritt frem. Jeg forventer også å kunne kle meg som jeg vil, uten at det blir klaging. Vil jeg ha hans mening så kan jeg spørre.

Men det er jo selvfølgelig ting jeg synes han er ekstra kjekk i, da :)

Skrevet
Han har en sjokk-rosa singlet, som jeg drømmer om å kaste i smug.

Du kunne jo ha et lite ...uhell... neste gang du vasker klær?

(typ vaske bare singleten med en real dose metallspon? Eller være ekstra klønete og bomme på Omo- og klorflaska?)

Skrevet
Min kjære er litt "Lars Monsen" og går nå i jakttider mest rundt i jakttøy.

Ha,ha, kan jeg si dette ttil Larser´n? Lars Monsen er bestis med mannen til min eldste søster....

----

Selv trives jeg best hjemme med en god joggedrakt!

Når jeg går ut passer jeg på at tinger og tanger passer sammen - men at det er behagelig å ha på seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...