Gjest Jeg har ikke noe navn Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jorden er overbefolket nok som den er.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg må si meg delvis enig med HI.
Gjest Eurodice Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jorden er overbefolket nok som den er. Da synes jeg heller mannfolk får disiplinere pikken sin!
Gjest nobilian Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jorden er overbefolket nok som den er. *** Da synes jeg heller vi skal rydde kraftig blant oss som har vært her en stund, så det blir plass til alle de nye.
The Kitten Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Jorden er overbefolket nok som den er. Det blir like dumt å si "det er på tide at menn slutter å gjøre kvinner gravide. Jorden er overbefolket nok som den er." Hilsen The Kitten
Gjest Konservativ Mann Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Jeg tror trådstarter skal finn et ikke-vestlig forum for denne typen idiotiske meldinger. Visste dere at somaliskek kvinner får 7,2 barn i snitt!! Ikke rart det er fattigdom og elendighet i den tredje verden når de formerer seg hinsides alt som heter en bærekraftig utvikling! Pakistan har mangedoblet befolkningen sin det siste århundret, for øvrig. Overbefolkning er, i tillegg til å være den største trusslene mot miljøet i verden i dag, et problem som er ikke-eksisterende i den Vestlige verden da vi faktisk føder for FÅ barn (1,8 barn per kvinne i Norge og verre i de fleste andre land i Vesten). Nei, la oss gi kondomer som u-hjelp og legge forholdene til rette slik at riktig mange europeiske kvinner kan få barn!
Eve Luna Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Skrivefeil i tittelen. Det skal være " Det er på tide at kvinner slutter å bli gravide"
Gjest Tigress Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Men kjære TS, det du seier er jo at kvinner skal slutte med noko og så bli gravide, kva er det dei skal slutte med før dei blir gravide? Og korleis skal det kunne påverke folketalet?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Skrivefeil i tittelen. Det skal være " Det er på tide at kvinner slutter å bli gravide" Den var frekk
Ciara Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 Overbefolkning er nå én ting. Men å gå fra seks milliarder til null i løpet av én generasjon er nå likevel en smule drastisk
Gjest Bolledeig Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 Tråden er ryddet Bolledeig (mod)
The Kitten Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Den var frekk Hvordan var det frekt? :klø:
Gjest Gjest_Princess_* Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Jorden er overbefolket nok som den er. Tja, det er klart at blir det for mange Eugenie Onaninier børe jorden gjøre noe med det! Derimot, er det en overvekt av normale og kjekke menn her i verden bør den få lov til å gå framover.
Gjest Platon Skrevet 13. september 2008 #16 Skrevet 13. september 2008 Hvorfor ? Fordi jorden behøver ikke for mange med multippel personalities.
Nienna Skrevet 13. september 2008 #17 Skrevet 13. september 2008 Ah, da var dagens latterkule unnagjort. xD
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #18 Skrevet 13. september 2008 Tja, det er klart at blir det for mange Eugenie Onaninier ( NAVNET STAVES IKKE SLIK ) børe jorden gjøre noe med det! Derimot, er det en overvekt av normale og kjekke menn her i verden bør den få lov til å gå framover.
BrunetteBarbie Skrevet 14. september 2008 #20 Skrevet 14. september 2008 Det er på tide at kvinner slutter å bli gravide. Men da på feil grunnlag! Det er søren meg mote å få barn nå. Hvor moteslave er man, når man følger strømmen der og? Hilsen ei som gjerne kan fylle skapet sitt med designerklær, men når det kommer til barn, vel der går virkelig grensen. tror ikke alle folk vet selv at dem får barn under tid hvor dette faktisk er moderne, men noen vet og det er bare ufint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå