Gjest ønsketenkeren Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Skulle ønske jeg kunne blitt flinkere til å : * være glad når ungene våkner kl sju hver morgen, istedetfor å si at dem må prøve å sove lengre... * ha bedre rutiner når det gjelder morgenstell og kveldsstell. * ha mere fellesstunder sammen. som å sitte sammen å tegne, lese bok.
Reveal Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Akkurat nå: Ha steinkontroll på alle arrangement. For å slippe sånne "skrekk"hukommelser som nå: FA*N er det i morgen det er fotballturnering- med oppmøte kl 10- på ei bane 4 mil unna!!!
LoppeLise Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 kjenne at jeg lever.. i mellom alle rutiner av morgen/kveldsstell, arbeidliv og familieliv..
vilja Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 å kunne svare for meg og mine i konfliktsituasjoner. å kunne snakke om følelser.
Lemming Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 -Holde orden i hus og hjem. (hvis jeg er sliten etter jobb er jeg fæl å la ting ligge slik at det blir dobbelt så mye senere.. fremfor å ta ting etter hvert som de kommer) -Leke ute sammen med sønnen min, særlig dager det ikke er sol og fint vær. Han elsker å være ute uansett vær. regn er kjempegøy, plaske i dammer, lage sølekaker osv. (Jeg synes ikke det er like gøy) -stryke navnelapper på klærne til poden. (barnehagen maser litt om det der... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå