Gå til innhold

Heggedal Hovedgaard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Dere!

Noen som har hatt bryllupet sitt på Heggedal Hovedgård?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har! Riktignok for ti år siden...

Fortell!! Hva syns dere? Hvor mange var dere? Noen tips?

Skrevet

Jeg tror vi var 54 stykker. Vi inviterte 60 men det var seks som ikke kunne komme.

Vi hadde vielse i hagen, tok mange fine bilder på området, hadde champagne i samme hage og fire-retters middag. Vi leide duker, bestikk og servise, og serveringspersonell gjennom stiftelsen. De dekket bord og ordnet alt på forhånd og ryddet alt etterpå.

Jeg husker han som drev stedet som veldig ryddig og ordentlig, og det var en veldig fin ramme rundt en borgerlig vielse. Vi hadde en fiolinist fra Musikkhøgskolen som spilte for oss under vielsen og mens vi hadde champagne. Dessuten var serveringspersonalet drevne (vi ble anbefalt å ha noen som kjente til stedet - og det var absolutt en fordel), maten var nydelig og helt i tråd med våre ønsker og krav,

Fordelen med Heggedal Hovedgård er at man kan ta med alkohol selv, og det gjør at man virkelig kan ha gode viner uten å gå konkurs. Og selvsagt fri bar. :lur:

Men jeg tar selvfølgelig forebehold om at enkelte ting er endret nå, ti år etter. Hvem er det som driver stedet idag, vet du det?

Skrevet

Noen andre som har erfaringer herfra?

• 7 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne litt opp igjen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...