Tweetie_20 Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Noen som kan anbefale en god concealer?Både billige og dyre merker..
Redhead Skrevet 6. juni 2003 #2 Skrevet 6. juni 2003 Jeg har prøvd en del merker og alle har vært krembasert. Har nå en consealer-stift fra YSL som er kjempebra :D . Den er veldig myk så den kan trygt brukes under øynene. Fikk anbefalt denne av en hudpleier. Clinique har en på tube som jeg ikke var fornøyd med. Den skilte seg, og det var umulig å "blande" den. Resultatet var at de første ukene kom det ut ei tynn smørje og på slutten var innholdet så tykt at det var umulig å bruke.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #4 Skrevet 6. juni 2003 Shiseido sin er fin. Kanebo har også en krem concealer som dekker bra.
Tweetie_20 Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2003 Tusen takk til alle Finner nok en jeg liker...
Samsara Skrevet 7. juni 2003 #6 Skrevet 7. juni 2003 Redhead: Antagelig har den vært utsatt for varme (varmt baderom, sterkt solskinn?) og så skilt seg. Noen ganger hjelper det å riste produktet igjen, det fikk jeg til med en kuldekrem fra Lancôme. Å bare blande vanlig etter at det har skilt seg, er håpløst.
Redhead Skrevet 7. juni 2003 #7 Skrevet 7. juni 2003 Samsara: Holdt på å riste meg ihjel , men det hjalp ikke. Ikke har vi det spes. varmt på badet heller, men noe var det med den kremen. Er iallefall fornøyd med den jeg har nå :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå