Gjest skuffa Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i.. Har vært med hun et år. Når vi ligger sammen føles det allikevel som om jeg ikke er stor nok . Hun stønner og banner om hvor godt det er, men jeg tror hun gjør det for min del. Hun kommer heller aldri. Uansett om vi holder på lenge. Er jeg for liten og hvordan kan jeg vite det. ?
Gjest Naria Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 At hun ikke kommer av penetrering alene er slett ikke unormalt. Dette gjelder faktisk for de aller fleste kvinner. Jeg synes du skal stole på kjæresten din når hun sier at hun har det deilig.
Gjest Gutt92 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 At hun ikke kommer av penetrering alene er slett ikke unormalt. Dette gjelder faktisk for de aller fleste kvinner. Jeg synes du skal stole på kjæresten din når hun sier at hun har det deilig. Men det der er en ting jeg har lurt på ; hvor fornøyde er dere med samleie når dere ikke får orgasme ? Er den ikke like viktig for dere(deg) som for de fleste menn ?
Nienna Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg har til dags dato aldri kommet under samleie, og alene ikke på over ett år (litt hendelser her og der som skaffet meg en liten sperre). Jeg var vel og merke ikke seksuelt aktiv før den sperra kom. Jeg savner absolutt ikke orgasmen. For meg er ikke sex selve orgasmen, men nytelsen underveis. Selvsagt, jeg blir ikke missfornøyd om jeg får litt ekstra stimulering, at det uansett ikke går for meg er ikke en unnskyldning til å bare kjøre på (noe samboer heldigvis ser ut til å ha forstått, helt på egenhånd og greier ^^). Så, jeg kan ikke prate for alle, men ærlig talt så gjør det meg ingenting å ikke få orgasme. Jeg nyter like mye uansett. =) Og en ting til TS: Du kan ikke vite det, du kan umulig bare finne ut av det. Jeg tror bare du blir nødt til å høre på dama di, og stole på henne.
Gjest cybergirl Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Men det der er en ting jeg har lurt på ; hvor fornøyde er dere med samleie når dere ikke får orgasme ? Er den ikke like viktig for dere(deg) som for de fleste menn ? Nei, det gjør ikke meg noe å ikke få orgasme under samleie, det er ikke så viktig, det beste er å kjenne penis gli ut og inn. Orgasme får jeg etterpå når jeg fingrer meg selv.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 De gangene jeg ikke får orgasme, gjør meg ingenting. Jeg kan få orgasme hver gang hvis jeg vil, men det er ikke alltid jeg orker fordi det krever mye arbeid og konsentrasjon fra min side. Da lar jeg heller ham få kjøre på og gjøre det akkurat slik han liker det best uten å tenke på meg.
superkul Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Det er ikke nødvendig å komme hver gang. Noen ganger er nærheten ved samleie og det at han spruter i meg tilfredsstillelse nok i massevis
Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i.. Har vært med hun et år. Når vi ligger sammen føles det allikevel som om jeg ikke er stor nok . Hun stønner og banner om hvor godt det er, men jeg tror hun gjør det for min del. Hun kommer heller aldri. Uansett om vi holder på lenge. Er jeg for liten og hvordan kan jeg vite det. ? Du kan sjekke på http://www.thevisualiser.net/ hvordan du ligger an, festlig og grafisk. Om du er for liten kommer bare an på dama og hennes preferanser. Bruk fantasien, tunga, hendene, hele kroppen, olje, god stemning.... osv... dessuten er det ikke sikkert selve orgasmen er målet hennes... Lykke til :-)
Caramela Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Men det der er en ting jeg har lurt på ; hvor fornøyde er dere med samleie når dere ikke får orgasme ? Er den ikke like viktig for dere(deg) som for de fleste menn ? Utrolig fornøyd uansett. Det så fantastisk godt med sex, selv uten orgasme. Men, helt klart en bonus om den kommer
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 For min del er orgasme vesentlig, men om jeg får den under samleie er ikke viktig. Foretrekker å få mitt først og at han nyter samleiet slik det passer ham best etterpå.
Gjest Naria Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Men det der er en ting jeg har lurt på ; hvor fornøyde er dere med samleie når dere ikke får orgasme ? Er den ikke like viktig for dere(deg) som for de fleste menn ? Samleiet er ikke det viktigste for meg, men jeg ville ikke vært det foruten. Jeg pleier som regel å få min orgasme før selve samleiet.
Ciara Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 Jeg er egentlig forundret over hvor mange som sier at orgasme ikke er viktig. Jeg går med på at sex er deilig også før orgasmen, men orgasmen er jo superviktig! Dette sier jeg ikke for å strø salt i såret til TS, det er bare slik jeg føler det. Og jeg vil anta at det stiller seg annerledes hvis man ikke er vant til å få orgasme. Da er det sikkert ikke så savnet, heller. Men TS, har du ikke snakket med henne om dette? Jeg tror det er temmelig ødeleggende for deg om du skal tenke på dette uten å ta det opp med henne. Det er langt fra sikkert at det er du som er problemet her.
pittie Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 Jeg må ha orgasme for at det skal være heilt suksess, men det ordner jeg gjerne selv, med mindre vi har forspill, da kommer jeg gjerne to ganger. Tror det er ganske individuelt hva man føler/ønsker om saken. Ta litt ansvar for seg selv er viktig! Snakk mer med kjæresten din om dette, lær hverandres lyster. Først da, har man et vellykket sexliv syns nå jeg
Jalp Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Det er ikke slik at en måte å få orgasme på er mer "riktig" enn en annen måte å få orgasme på. Hvis du renger stimulans av en hånd eller munn for å få orgasme, så er det "rikitig" for deg. Hvis hun trenger klitoris- stimulans for å få orgasme, så er det "riktig" for henne. Hvis litt kjedelig statistikk kan være egnet til å opplyse deg, så sier 2/3 av alle kvinner at de trenger riktig stimulering av klitoris for å få orgasme. Andre sier at flinke fingre er tingen og atter andre trenger andre former som stimulans. Som f.eks. samleie. Men aller viktigst er det å stimulere hjernen, og er man ikke kåt, kan ikke all verdens teknikker gjøre sex til noe positivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå