Gå til innhold

Anbefale meg noen nye DVD-serier

Anbefalte innlegg

Gjest Seriejunkie
Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg noen nye tv-serier på DVD? Har sett alt jeg har opptil flere ganger, og føler meg litt tom for ideer.

Favorittserier er House, Nip/Tuck, Seinfeld, Weeds, Kongen av Queens, The Practice/Advokatene og Picket Fences.

Ellers har jeg sett Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Sex and the City, Everybody loves Raymond, ER og de er helt greie, men ikke så gode at jeg ville betalt for DVD-bokser med dem. Prøvde meg på Six Feet Under, men fikk ikke helt taket på den, kanskje jeg ikke ga den tilstrekkelig med tid?

Serier jeg ikke liker er alle varianter av CSI, Ugly Betty, alle "tenåringsserier" a la OC; One Tree Hill etc, Friday Night Lights, The Wire, Bones, Gilmoure Girls og heller ikke alle disse familieorienterte seriene som TVNorge og TV3 spyr ut, der det stort sett dreier seg om hvor slitsomt det er å ha (tenårings)barn. Kan dessverre ikke komme på navnet på noen av dem.

Jeg er kvinne, i midten av 30-årene, forresten.

Er både ute etter drama og komedie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tiden ser jeg på Medium, og jeg liker den serien veldig godt. Vil også anbefale Prison Break og Heroes. Lost kanskje om du ikke har sett det?

Innen komedie vil jeg anbefale Reaper. Tror det er den morsomste serien jeg noengang har sett :) Vet ikke om den har kommet på DVD enda da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...