Gå til innhold

PS3 spill for jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, så da er bl.a. Oblivion jentespill. Nå skjønner jeg.

Endret av postsekk
Skrevet

Det er mye spill som en kan kjøpe online med PS3.

Vi har bla kjøpt Lemmings! Det er artig og vekker gode minner.

Skrevet
Ok, så da er bl.a. Oblivion jentespill. Nå skjønner jeg.

Ja, jeg synes jo ihvertfall at Oblivion er et jentespill. Ratchet&Clank òg.. Men det er jo bare 2.. Det alt for lite :tristbla: Ferdig med begge (vel, 3 hvis man teller 2 ratchet&clank, men det andre var så kort at det bør ikke telles som et helt spill engang) for lengst og må se kjæresten kjøpe og spille seg gjennom 4re eller 5te nytt bilspill på rad, mens det kommer ingen verdens ting for meg. :sukk: Dere mener vel ikke at jeg skal sitte hjemme alene og spille Buzz og Singstar.. Disse er jo partyspill!

and Mischa, Mario Galaxy, Mario Kart, Zelda er ikke spill til ps3 men til wii..

• 1 måned senere...
  • 1 år senere...
Gjest hansor
Skrevet
Ratchet and Clank er kjempegøy :) jeg spiller mye Crash Bandicoot også, som jeg har kjøpt i ps3 store.

Men mest av alt går det i Buzz!! :D Spiller både med samboer, med venner og mot venner/ukjente online.

Crash er utrolig moro :D Selv liker jeg det spillet og Sonic best :) Så har det jo kommet gitarhero med trommer, gitar, bass og solist :D der er moro ;)

Dansematte er jo også noe å vurdere?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Det spørs jo på hvilke type spill du liker.. At det skal passe damer sier veldig lite, for eg er dame sjøl og eg digger skytespill, rpg, strategi, enkelte bilspill etc (så eg liker visst "manne"spill eg da)..

Så, hvilke sjanger/genre liker du?

Action? Eventyr? Rollespill? Arkade? Musikk? Oppgave? Strategi? Barnespill?

Kan liste opp noen som kan virke som "dame" spill, men veit ikkje om de passer :gjeiper:

EyePet ?

LittleBigPlanet ?

Ratchet & Clank ?

Mirror's Edge ?

Uncharted, Drake's Fortune ?

Blue Toad Murder Files ?

Eternal Sonata? ?

Oblivion ?

Har Oblivion sjøl, veldig kjekt første gangene, men etter å ha spilt igjennom 2-3 ganger så må man nesten ta det på pc for å legge til modder så det blir litt forandring i spillet.

Skrevet

Jeg liker ikke begrepet "jentespill", men la gå. :ler:

Anbefaler Little Big Planet - fantastisk sjarmerende og artig. Min sackboy har for tiden truse og hjelm på seg, og hopper rundt hit og dit. De er herlig levende, et virkelig flott platformspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...