Gå til innhold

Figging -noen som har prøvd

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ed_*
Skrevet

Jeg har nettopp lest om figging (ingefær-rot i rumpa), er det noen som har prøvd? Tenkte å foreslå/prøve med kona!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke prøvd. men fortell gjerne åssen det føles

:ler:

her minner meg nesten om ho som putta tampongen i sprit

Skrevet
ikke prøvd. men fortell gjerne åssen det føles

:ler:

her minner meg nesten om ho som putta tampongen i sprit

Hvordan gikk det?

Skrevet

Hva skal ingefærrot i rompa være godt for?

Hvordan fungerer det? :sjenert:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Høres kjempespennende ut!! Har spist det tidliger. Har en utrolig effekt mot dårlig ånde(tips) Den har en isende virkning i munnen. kan kanskje være spennende der bak....

Skrevet
Høres kjempespennende ut!! Har spist det tidliger. Har en utrolig effekt mot dårlig ånde(tips) Den har en isende virkning i munnen. kan kanskje være spennende der bak....

Da er det jo nærliggende å tro at den kan ha en god effekt mot vond fiselukt, om ikke annet. :fnise:

Skrevet
Hvordan gikk det?

for å si det sånn....jeg vil ikke prøve :fnise:

ho hyla og bar seg en stund etterpå etter at ho tok den ut

Skrevet

Ingefærrot i rumpa er helt normalt. Før i tiden var det om morgenen viktig å få kaffen klar. I dag er jeg mer opptatt av å få roten på plass før jeg nyter kaffen. Til daglig bruker jeg ca 150g, men til festlige anledninger er jeg gjerne oppe i 250g. Jeg er også opptatt av form, konsistens og farge.

Gjest Gjest_Tom_*
Skrevet
Ingefærrot i rumpa er helt normalt. Før i tiden var det om morgenen viktig å få kaffen klar. I dag er jeg mer opptatt av å få roten på plass før jeg nyter kaffen. Til daglig bruker jeg ca 150g, men til festlige anledninger er jeg gjerne oppe i 250g. Jeg er også opptatt av form, konsistens og farge.

Ha ha ha den blir ikke god å slå...Men seriøst - er dette bare tøys fra TS sin side. Aldri hørt om sånt før.

Skrevet (endret)

Hahaha! Folka her på KG begynner jammen å bli oppfinnsomme! Dette er det rareste jeg har hørt på lenge.. :smilorange:

Endret av Lemming
Gjest glamourgirl
Skrevet

Faktisk hørt om dette før, jeg, men har ikke prøvd det. Pga at ingerfærrot er sterkt, skal det gi en enormt sterk lystfølelse hvis man har den i rompa mens man har sex.

Visste dog ikke at det het figging, trodde det hadde noe med fiken å gjøre, da jeg så overskriften...

Skrevet

jeg har også hørt om dette før, dog aldri prøvd.

Det er ikke noe oppfinnsome kg-kvinner finner på, og skal visst være en pirrende og god opplevelse da, som andre allerede har sagt, ingefær skal gi en god og opphissende følelse der bak.

jeg visste heller ikke at det het figging, har lest figging ett par ganger, og aldri ant hva det betyr. hihi

Skrevet

Når jeg leste følgende skjønte jeg at dette var noe jeg ville prøve...

"Historically, this practice, also known as feaguing was used to ginger up older horses in order to deceive the purchaser as to the age and condition of the horse. The horse reacts to the sensation caused by the ginger by holding its tail and head high and moving around nervously, which is more characteristic of a younger horse"

haha.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...