Gjest Lilleulv Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Er det noen som har et godt råd til meg? Jeg ønsker meg langt hår, men håret mitt er så slitt klipte av ca 2 cm for 2 mnd siden, bruker kerastase resistance og fudge dynamite hårkur. håret er også veldig oppklipt, mens jeg ønsker meg mer lik lengde på hele håret.
Gjest Cathena Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg var der jeg ògså...! Du må bare ha tålmodighet. Jeg klippet det mye før, men så bestemte jeg meg heller for å klippe det sjeldnere og heller bruke penger på god sjampo og balsam, òg Redken sin Anti- Snap. Sluttet å farge det så ofte, men selfølgelig det synst jeg er vanskelig, fordi jeg blir fort lei av håret mitt. Jeg stusser det selv, klipper de stygge tuppene når jeg føler for det. Jeg deler håret på midten bak og drar det frem på sidene. Mye penger å spare, istedet for å gå til frisør å bruke mye peng på ingenting... Etterhvert vil du bli vant med det, om du synst det er litt greitt med litt oppklipp, hva med å heller klippe skrålugg\ vanlig lugg av og til? Det vokser fort og da blir du ikke så lei heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå