Eføy Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Fins det butikker her i landet hvor man kan få tak i undertøy til sånne store som meg? Jeg bruker 95B i bh'er. 48 i truser. Problemet mitt er den store magen min..Jeg bør nok ha korsett eller noe annet som kan holde magen min litt inn den dagen jeg skal bruke brudekjolen. Jeg fikk en link til korsett på nettsidene her, men jeg tror magen min er for stor til å få plass i de.. Men uansett, fins det nettbutikker eller vanlige butikker hvor sånne som meg kan få tak i undertøy (pent undertøy, sådan..)
Dragonlady Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Det spørs jo litt hvor i landet du bor, da, men her i Bergen har vi en butikk som heter Netty, de har en filial i Kløverhuset og en like ved Vaskerelven. Der har de stor og små størrelser, og du får skikkelig god hjelp... Jeg vet det er vanskelig å finne fine BHer i store størrelser, men de har i alle fall på Netty. Her er nettsiden deres: klikkelikk
kamela Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Lindex og KappAhl, men det blir kanskje litt for kjedelig?
Eføy Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Ja Lindex og kappahl blir for kjedelig..Og ikke minst så er det ikke mye å velge i for meg..De har mye mer fra C-cup og større,men B95 er håpløst.. Jeg får bare manne meg opp og gå innom noen undertøysforretninger.. Er forresten Drammen-Oslo jeg helst skulle handlet..
Gjest Gjest_fiona_* Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Triumph har en del fint i store størrelser. De har 2 (værtfall 1) i oslo sentrum, og en på Metro-senter på Lørenskog. Veldig god service på sist nevnte.
Tropehus Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Du kan prøve Change butikkene eller LaLina på St.Hanshaugen. Sistnevnte er helt supre med kyndig veiledning og de skaffer det aller meste. God, gammeldags service!
Pityriasis Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Du skal heller ikke se bort i fra at du kommer ut med en HELT annen størrelse om du oppsøker en såkalt "undertøysspesialist". Jeg fikk i alle fall en helt ny opplevelse av fasongen min etter jeg var der første gang for noen år tilbake. Var overbevist om at jeg brukte 80 C/D, men kom ut igjen derifra med 70(!)E! Gir en mye bedre passform, gir meg smalere midje, høyere bryst - nærmest en korsettfunksjon i det å ha en BH som faktisk passer! (Ikke at jeg ante at de gamle BH'ene ikke passet men... Så anbefaler på det sterkeste å oppsøke undertøysspesialist før bryllupet og få dem til å hjelpe deg! Lover deg at det hjelper på selvtillitten! ;-)
Solstrålejenta Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Mener at Lalina i Oslo skal ha et veldig godt utvalg av størrelser... Ellers er jeg veldig enig med Pityriasis at det kan være lurt å gå til en skikkelig god undertøysbutikk for å få litt profesjonell hjelp. Jeg fikk akkurat samme aha-opplevelse som henne da også jeg fant ut at jeg var en 70E. Det var noe HELT annet enn HM-bh'ene mine på 75C Det er virkelig en oppløfter å finne riktige størrelser fra profesjonell hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Lalina i Oslo har et stort utvalg, men ikke alt passer under brudekjole så jeg hadde vært tidlig ute. Dersom du feks kommer inn i mindre omkrets med større cup har du nok litt større utvalg. Jeg leter etter stor cup med liten omkrets, og de hadde dessverre ingenting for meg.
Eføy Skrevet 13. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2008 Tusen takk for alle svarene jeg har fått. Håper det er noe som kan passe meg i en av disse butikkene Har jo selvsagt et håp om å kunne gå ned i vekt, men det er et område jeg sliter veldig med..Så da får jeg heller innse realiteten, og heller prøve å finne meg undertøy som kan passe sånn jeg er i dag
kamela Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Tusen takk for alle svarene jeg har fått. Håper det er noe som kan passe meg i en av disse butikkene Har jo selvsagt et håp om å kunne gå ned i vekt, men det er et område jeg sliter veldig med..Så da får jeg heller innse realiteten, og heller prøve å finne meg undertøy som kan passe sånn jeg er i dag Finn undertøy som passer til deg nå og gled deg til den store dagen din, du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå