Gå til innhold

Solskjerm med disneymotiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser "alle" har slike solskjermer til barna med disneymotiv på, er på utkikk etter noe sånt selv, men finner ikke. Noen som vet hvor det selges? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Donald og Mikke på Fru Lyng, tror jeg det var.

Skrevet

Bor i stavanger jeg, tror ikke de har Fru lyng her. Kan jo kanskje bestille da, men det beste hadde vært om jeg bare kunne kjøpt det selv i butikken.

Andre steder hvor de kan ha?

Skrevet (endret)

Jeg har både Ole Brum og et motiv fra filmen Biler, (kjøpte de med Biler fordi vi glemte ole brum skjermene hjemme da vi dro på ferie)

Begge fant vi en helt vanlig bensinstasjon. Spørs om sesongen er over nå da:p men verdt et forsøk. Tror også jeg har sett slike på den der kjeden "Mekk", og ellers på en Refleks barnebutikk..

Endret av Lemming
Skrevet

Vil dere virkelig ha sånt i bilen? Jeg synes de er grusomme, og ødelegger inntrykket av bilen fullstendig.

Ok, man har barn, men må alt være preget av det, til og med bilen?

Skrevet

De har dem på Nille, Jysk og Europris. Og sikkert mange andre plasser også.

Må nok si meg enig med Nabodama, men vi har sånne disneyskjermer selv:/ Mannen min pleier å slenge de bak i bilen så fort det er overskyet=)

Skrevet

Ja, jeg har barn, og jeg skal ærlig innrømme at når vi skulle kjøre bil i 6 timer med baby, så foretrakk jeg at ungen fikk sove (uten å plages med sol i øynene) framfor at andre(eller jeg) syntes bilen var fin. Samme i år når vi reiste på bilferie gjennom halve landet og kjørte bil i 3 dager.

Ellers skal jeg si meg enig. de er dritstygge. Og egentlig helt ulogiske, for motivene vender UT, ikke inn. Så det er eventuelle forbipasserende som kan underholdes av disneymotivet, ikke ungen som sitter i bilen hele dagen. :glare:

Skrevet

Bilen vår ser ræva ut, med eller uten solskjerm. :ler:

Nille kjøpte jeg våre på.

Skrevet
Vil dere virkelig ha sånt i bilen? Jeg synes de er grusomme, og ødelegger inntrykket av bilen fullstendig.

Hæ? tuller du? driter vel i hvordan bilen ser ut så lenge gutten min ikke plages av sol i ansiktet, har du ett annet forslag?

Har man barn så har man barn ting blir faktisk litt preget av det da.

Skrevet
Hæ? tuller du? driter vel i hvordan bilen ser ut så lenge gutten min ikke plages av sol i ansiktet, har du ett annet forslag?

Har man barn så har man barn ting blir faktisk litt preget av det da.

Jepp, det finnes da andre, nøytrale solskjermer. Så en MÅ ikke ha de fæle disney-greiene.

Skrevet
Jepp, det finnes da andre, nøytrale solskjermer. Så en MÅ ikke ha de fæle disney-greiene.

Det har du rett i, må ikke det, men jeg trodde du skulle frem til at vi ikke skulle bruke solskjermer i det hele tatt. Sorry, jeg som ikke forsto va du mente :)

Skrevet
Det har du rett i, må ikke det, men jeg trodde du skulle frem til at vi ikke skulle bruke solskjermer i det hele tatt. Sorry, jeg som ikke forsto va du mente :)

Neida, det var bare de der disney-motivene :)

Skrevet

Det høres ut som du er bilinteressert, men det er jo mange som gir god faen i hvordan bilen deres ser ut så lenge den tar dem fra A til B.

Personlig ville jeg aldri fått barn fordi det ville innskrenket min frihet, men jeg skjønner jo at mange andre har helt andre prioriteter enn meg.

Skrevet

Stemmer det, men disneymotivene kan også være noe man kan diskutere sammen med barnet, prate om motivet osv. Alt for å holde en liten en fornøyd gjennom en lang biltur:)

Skrevet

Til deg som bor i Stavanger: Jeg kjøpte våre Ole Brumm-solskjermer på lekebutikken i 2. etg på Kvadrat :-)

Skrevet

For å si det sånn, det er lettere å finne dem med motiver enn de nøytrale... de selger dem "overalt" synes jeg. Men vi har faktisk ensfargede svarte. Som min mann sa: de med motiv på kan vi kjøpe om noen år, når han begynner å bry seg.

Men altså, alle barnebutikker, bilutstyrsbutikker etc har stort sett hatt slike med disneymotiver synes jeg.

Skrevet

Helt svarte finnes på biltema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...