Gjest Ellenia Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Er det bare som vanlige menssmerter eller er det mye vondere. Hvordan kjennes smertene ut? Har en venninne som er usikker på en del ting akkurat nå. Mvh Ellenia.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #2 Skrevet 6. juni 2003 Noen merker nesten ingenting, andre får så vondt at de knapt kan stå oppreist. Få venninnen din til lege, fremfor å sitte og knote på Internett. Minnie
chimp Skrevet 6. juni 2003 #3 Skrevet 6. juni 2003 Har hatt to spontanaborter. Bynte å få blødninger etter et par mnd'rs tid, men d var på ingen måte vondt. Gikk til lege og ble sendt til SiA for nærmere undersøkelse. Her ble d v hjelp av ultralyd konstatert at fosteret var dødt, og så måtte jeg ha en utskrapning under narkose. Hendelsesforløpet var omtrent identisk begge gangene.
NonStop Skrevet 6. juni 2003 #4 Skrevet 6. juni 2003 Hadde en spontanabort i januar i fjor, var ca en måned på vei.. Begynte å blø, først litt, så MYE! Og det gjorde SINNSYKT vondt hos meg ihvertfall... Var til lege og ultralyd, hadde ikke behov for utskrapning da det var kommet ut av seg selv.. Det er noe med det verste eg har vært med på... Da var det bedre å føde, faktisk...
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juni 2003 #5 Skrevet 7. juni 2003 Har hatt to tidlige i uke 5 og 6 og en sen i uke 16. De tidlige var som en vanlig emns, blødde litt mer, den i uke 16 da måtte jeg føde og det var like vondt som en vanlig fødsel.
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2003 #6 Skrevet 10. juni 2003 Mistet en gang da jeg var i 6-7 uke. Jeg sto å pratet med min mor og plutselig fikk akkurat som veer.Vondt i ryggen og i magen. Gikk på do og trodde jeg måtte veldig på do.......... Jeg blødde ut klumper.
Illuusia Skrevet 15. juni 2003 #7 Skrevet 15. juni 2003 Sterkere enn menstrusjons smerter, men ikke mye sterkere... kraftige blødninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå