Gå til innhold

Brudebil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Vi kommer heller ikke til å bruke penger på å leie bil! skal polere opp og pynte vår egen bil (med flagg og bånd etc...) det blir sikkert bra nok, den skal brukes bare noen minutter så vi mener at det blir sløsing å bruke masse penger på å leie veteranbil e.l.!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal forhåpentligvis ha hest og vogn fra kirken. Til kirken kjøres jeg i min fars opel astra sportsbil. Hvs det regner håper jeg vi får lånt en gammel veteran bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer bare til å bruke taxi på bryllupsdagen vår, tror jeg. Er tross alt ikke så mye som skal kjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt under gjennomsnittet bilinteressert. Derfor hadde vi bestemt oss for å ha en ny ordinær bil. Dette selv om vi har familie som lett kunne skaffe veteranbiler i fleng.

Nå ble det ikke som vi ønsket da, for familien ordnet en veteranbil likevel. Den var fin den, men jeg hadde faktisk foretrekt den bilen vi selv hadde valgt.

Nå ble det også slik at bilen ble med på flere av bildene hos fotografen også, og siden jeg er så lite bilinteressert, synes jeg det ødela bildene. Vi kunne ikke si noe når vi sto der, for sjåføren hadde jo stilt opp gratis, og var kjempestolt av bilen sin. Vi hadde heller ikke sagt til fotografen at vi ikke ville ha bilder med bilen, for dette kom jo som en overaskelse på oss. Og det hadde ikke vært naturlig å ha den andre bilen med på bildene.

Jeg høres sikker utakknemmelig ut nå, men vi er forskjellige, og vi liker altså andre ting.

Det er synd med overaskelser som ikke passer for brudeparet. Nå man lager overaskelser bør man være rimelig sikker på at det er noe brudeparet ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så hjertens enig med mange her - syns det virker så unødvendig å bruke masse penger på en bil som skal brukes i en times tid...

Men nå er jeg av dem som ser på biler som utelukkende et fremkomstmiddel også da...

Eneste jeg kunne tenke meg var en liten 2CV med blomsterkasse bak - det hadde vært artig! :D

Men pappa har sagt at han skal ordne bil - kjenner en som har en ny sort Ford, og det er helt OK syns jeg. (Kunne gjerne kjørt i mine foreldres Audi også jeg, men de trenger den nok selv denne dagen...)

Men for all del - var i bryllup i fjor der de hadde veteranbil - stilig det altså. Bare at jeg ser på bilen som en veeeeeldig ubetydelig sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Nei, det er IKKE simpelt å bruke egen bil! Vask den og pynt litt ekstra, så blir det så bra, så.

Sambo strir og pusser opp vår egen veteran-Mercedes, det er nok ganske viktig for ham at vi kjører den på den store dagen. Den betyr mye for hele familin, og det blir nok noen bilder med den, ja... Får bare håpe at det ikke tar for mye tid og penger å shine den.

Hvis det ikke ordner seg, kjører jeg gladelig den vanlige bilen. Det dreier seg ikke om lange turen allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde en Honda S2000 (sportsbil) som vi lånte (grati) til bryllupet vårt. For oss var det ikke aktuelt å leie en bil til noen tusenlapper, det synes vi var bortkastede penger. Så hadde vi ikke fått lånt oss denne bilen, hadde vi nok brukt vår egen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide en veteranbil til bryllupet vårt - en kjempefin burgunder Chevrolet fra 1936 - og betalte 1500 kroner for det med sjåfør. Jeg synes det var verdt hver eneste krone - han kom og hentet meg hos frisøren og kjørte meg til kirken, ventet der, kjørte oss til fotografen og ventet der, og kjørte oss til selskapslokalet. Ekstra stas å kjøre gjennom byen i den bilen med flagg og hjerte med "nygift" bakpå... Så slapp vi også å be noen i familien eller vennene våre om å være sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote]Det høres ut som ett durabelig trønder-bryllup, ja. Kult, hvor skal dere gifte dere?

Og så får man vel pynte med litt flagg osv. Hva skal dere pynte med, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min kjære broder fixer bilen, en helt ordinær bil, stor og flott og leid.

Vi vurderte vår egen stasjonsvogn, men brodern får en fin pris, da han jobber der.

Vurderte limousine, men det koster alt for mye for bare noen små timer! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...