Gjest Gjest_matilde_* Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 regner med at de fleste hær inne har hatt det. jeg lurer på et par ting: 1. hvor lang tid tok det før du følte du hadde kommet over han/hun? 2. hva er ditt beste triks til og takle kjærlighetsorg? klem matilde
Gjest Jadda.. Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hallo. Kjærlighetssorg oh yes, det har jeg hatt gitt. Mine svar på spm 1 og 2 i samme bolk: Jeg bruker kortest tid om jeg kutter kontakten helt, enn om jeg omgåes med personen. Dette vil jo variere med tanke på om man går i samme krets, jobber sammen, har barn og andre ting. Jeg bare merker at kutter jeg kontakt helt og får fokus på andre mennesker, jobben, meg selv, Gud, så kommer jeg radig fort over gutten. Jeg tror jo lite på å gå å ha det vondt, så da ville det jo blitt vondt uansett. da var det ikke helt treff med han, håper noen andre treffer meg mindre konfliktfylt og mer kjærlig senere. Jadda..
Pida Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Første gang jeg hadde kjærlighetssorg, sa noen til meg at jeg skulle skrive en liste over hans verste sider, og alle småting som irriterte meg ved ham.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 ingenting hjalp, sørget i 5 år.. første året holdt jeg på å dø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå