Gå til innhold

Klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Havnet i køya med flott blondine for en stund siden. Hun var på alle måter helt fantastisk, men likte åpenbart ikke at hverken jeg eller henne selv befølte klitoris. Litt frustrerende. Hun kunne også fortelle at hun aldri hadde hatt en orgasme i sitt liv, og det har vel kanskje sin naturlige forklaring.

Finnes det flere der ute som ikke liker å bli befølt på klitoris? Hvordan er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

For noen kan det bli litt voldsomt å berøre rett på.

Prøv området rundt, først...

Skrevet

personlig takler jeg det ikke.

Har bedt samboeren om å holde seg unna, og det gjør han. Om hun synes det er vondt, bare ligg unna. Det er andre ting du kan gjøre for henne!

Jeg fikk heller aldri en orgasme før jeg var 19, og da med en som jeg stolte 110% på og var helt komfortabel med.

Skrevet
Har bedt samboeren om å holde seg unna, og det gjør han. Om hun synes det er vondt, bare ligg unna.

Holdt meg selvfølgelig unna da jeg skjønte at dette var noe hun ikke likte. Synes bare det var uvant.

Hun er forøvrig 23 nå, og jeg kunne godt tenke meg å være den første til å gi henne orgasme. Det hadde tatt seg bra ut på cv-en. :lur:

Skrevet

Jeg liker ikke å bli tatt på klitoris. Og særlig ikke når jeg er som mest opphisset. jeg får mest ut av penetrering, det er da jeg kommer. Men det viktigste for meg er faktisk ikke å få orgasme, selv om det også er godt.

Skrevet

Når klitoris bare blir riktig behandlet er det fantastisk :filer:

Skrevet
Når klitoris bare blir riktig behandlet er det fantastisk :filer:

riktig.. ikke alt som er godt.

det må gjøres på rett måte ;)

Skrevet

Moralen er jo nok en gang at alle er forskjellige...

En x av meg ville bare onaneres hardt(!) på klitoris. Alt annet var kjedelig og ga henne ingenting.

Istedenfor å bli så frustrert så er det jo bare å tilapsse seg. Det er hun som styrer hva som er godt for henne - ikke du...

.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...