Gjest Tabby Skrevet 6. juni 2003 #1 Del Skrevet 6. juni 2003 (endret) Slettet av Tabby Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #2 Del Skrevet 6. juni 2003 Kan du ikke spørre henne hva hun synes da? Om hun ikke setter pris på vennskapet, som før, så vil hun kanskje ikke være forlover lenger. Vær ærlig og si det som det er. Kanskje er det ikke noe problem i det hele tatt. Jeg har den samme avtalen med en venninne. Men hvis vi skulle skli fra hverandre etter noen år, så vil jeg ikke bli lei meg om hun velger en "ny" venninne som forlover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. juni 2003 #3 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg ville byttet. Det er utrolig viktig at den som skal være forlover er en person som kan støtte og hjelpe deg og dele din entusiasme for bryllupet - uansett hvor lenge det er til. Jeg synes du skal være ærlig med henne du først spurte, og si at du ikke føler at vennskapet deres er det det en gang var (hun må jo ha merket det i sin ende også...) og at du gjerne vil spørre en annen venninne. Hvis hun ikke er noe entusiastisk, kan det jo hende at hun rett og slett blir lettet siden dere ikke er så nære venner lenger - selv om hun sikkert vil holde løftet sitt og være forlover hvis det er avtalt for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 6. juni 2003 #4 Del Skrevet 6. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #5 Del Skrevet 6. juni 2003 Men hvis jeg har forstått deg riktig så er det bare for mange år siden dere lovet hverandre å være hverandres forlovere, men at du ikke har spurt henne nå når det foreligger konkrete planer om bryllup?!? I så tilfelle ville jeg spurt henne som du ønsker å ha som forlover om hun vil være det. For hvis ikke hun første har nevnt noe om det dere lovet hverandre, så er hun vel ikke særlig interesert i å være din forlover. Da må du ikke si noe nå, og skulle hun spørre en gang er det bare å si at du følte for å spørre henne andre. Æsj, dette ble dårlig forklart, men jeg håper du skjønner hva jeg mener! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. juni 2003 #7 Del Skrevet 6. juni 2003 Hm..ikke lett. Men jeg tror jeg ville ha byttet. Begrunn det godt og si at det var nok feil av meg i barndommen å love noe sånt. Det er jo dumt å angre på dette senere også? Min tilkommende hadde også lovet det samme men byttet og snakket med ham. Det gikk veldig bra men så er det ofte litt enklere for gutter. Hadde det vært en idè å ha begge to da? Har hørt om bryllup der det var to forlovere for det var vanskelig for bruden å velge. Er det et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. juni 2003 #8 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg ville ha byttet. Bedre å ta det ubehagelige på forhånd, fremfor å ikke kunne nyte bryllupsdagen til det fulle fordi du ikke turde stå for det du egentlig mener..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. juni 2003 #9 Del Skrevet 7. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. juni 2003 #10 Del Skrevet 7. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. juni 2003 #11 Del Skrevet 7. juni 2003 Vi er alltid her for deg vet du !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. juni 2003 #12 Del Skrevet 8. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #13 Del Skrevet 9. juni 2003 hun vil antageligvis komme og feire med oss' date=' om de da får barnevakt, og jeg kan ha god samvittighet. [/quote'] Hmm, ser ut som hun har "bedre ting å ta seg av...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 9. juni 2003 #14 Del Skrevet 9. juni 2003 Så godt at det løste seg, er litt kinkig med slike barndomsvenninner ja. Har en slik venninne selv som jeg er redd for kommer til å forvente å bli spurt om å bli forlover, men jeg må nok skuffe henne, ellers blir nok resultatet det samme som ditt (før du byttet da ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 9. juni 2003 #15 Del Skrevet 9. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 9. juni 2003 #16 Del Skrevet 9. juni 2003 Takk, krysser fingrene for at det skal gå bra, samt at jeg ikke "mister" min barndomsvenninne, for det vil jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå