Gå til innhold

Planlegging - har dere husket alt?

Fremhevede innlegg

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Takk for rose :) Send meg en PM med mailen din på så sender jeg den :)

Ja takk, jeg kunne også tenkt meg den listen. :dagens-rose: En rose til deg for at du vil dele med deg :5:
Videoannonse
Annonse
Gjest Fru Mæla
Skrevet

Hm, rart, får du sendt PM?

Hei!

Vil GJERNE ha lista di, men får ikke til å svare deg når jeg er pålogget. (Får ikke til å svare noen!) Tror det er noe feil med profilen eller innlogginga.. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Hehe, ja har blitt MANGE mailer! :) Hehe!! Men det er bare moro! :fnise: Send meg en PM med mailen din på så sender jeg den :)

vil også gjerne ha en slik liste :jepp:

blir noen mail på deg :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Send meg en PM med mailen din på så sender jeg den :)

Tusen takk... vil og gjerne ha listen :jepp:

Flott at du vil dele den :blomst:

Gjest Fru Mæla
Skrevet

ja takk! =D jeg kunne godt tenke meg å se på den.. så snilt å dele den med andre da!
Gjest Fru Mæla
Skrevet

tar imot listen med STOOOR glede!!

tusen takk! :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Jeg sier JA TAKK!! Hadde vært helt supert!!! :bolledeig::bond::nigo:
Gjest Fru Mæla
Skrevet

Hmm, trodde jeg skrev her tidligere i dag, men må ha glemt å trykke på svar-knappen ;)

Gratulerer med vel overstått bryllup :) Jeg vil gjerne se listen! :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Jeg slenger meg på!

Takk for at du er grei!

Gjest Gjest_evy_*
Skrevet
Heisann alle dere der ute som snart skal gifte dere!! :bryllup:

Jeg giftet meg 11. august 2008, og i den forbindelse lagde vi en KNALL BRA "bryllupsplanlegger". Det er en liste (worddokument) med ALT mulig man må huske på. Vi hentet insperasjon fra forskjellig nettsider, bøker og våre egne hoder og satt dette sammen til vår bryllupsliste over hva som måtte gjøres :jepp:

Bryllupet gikk så klart perfekt, fordi alt var planlagt og nøye gjennomtenkt. Nå har jeg fortsatt denne listen på dataen, men får jo så klart ikke brukt denne, og det syns jeg er litt trist siden den er VELDIG bra! Ønsker å dele denne med andre!

Er det noen som ønsker denne tilsendt? Trur den kan være til stor hjelp, isåfall: ta kontakt!!

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Heisann alle sammen :) MANGE har mottatt listen (hadde aldri i verden trudd den skulle få så mange interesserte).

MEN håper den faller i smak hos dere alle, og ønsker dere til lykke med planleggingen :bryllup:

Jeg giftet meg jo for ett år siden, men savner den tiden dere nå har med planlegging og spenning. Heldigvis for meg (som elsker bryllup) gifter mange av våre venner seg for tiden. (Har vært i 4 bryllup i år, og skal i 1 til), så jeg hjelper til der jeg har mulighet :fnise:

Dersom dere lurer på noe, ta gjerne kontakt!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :klemmer:

Skrevet

Hei, tusen takk for listen :) Har ikke hatt tid å se så mye på den enda, men så bra ut :) Skal gi deg bedre tilbakemld når jeg har sett litt mer på den :) Ha en fin kveld du også :)

Gjest LindaKristin
Skrevet
Heisann alle dere der ute som snart skal gifte dere!! :bryllup:

Jeg giftet meg 11. august 2007, og i den forbindelse lagde vi en KNALL BRA "bryllupsplanlegger". Det er en liste (worddokument) med ALT mulig man må huske på. Vi hentet insperasjon fra forskjellig nettsider, bøker og våre egne hoder og satt dette sammen til vår bryllupsliste over hva som måtte gjøres :jepp:

Bryllupet gikk så klart perfekt, fordi alt var planlagt og nøye gjennomtenkt. Nå har jeg fortsatt denne listen på dataen, men får jo så klart ikke brukt denne, og det syns jeg er litt trist siden den er VELDIG bra! Ønsker å dele denne med andre!

Er det noen som ønsker denne tilsendt? Trur den kan være til stor hjelp, isåfall: ta kontakt!! Send meg en PM med e-posten dere på!

Gjerne!!!PM'er deg nå:)

Skrevet

Har ikke blitt fridd til enda, men vil veldig gjerne ha listen slik at jeg kan begynne å "planlegge" litt i det skjulte ;)

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha listen :)

Har sendt deg pm med mailadressen min!

Gleder meg til å se :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

OI OI OI, denne ble populær gitt :O Har vel sendt den til rundt 100 stykker! MIST!

SÅ BRA :D

Skrevet

Oi, så flink du har vært da!!

Kan jeg få liste, jeg og? :sjenert:

Skrevet

Åhh en slik liste hadde vært helt toppers! :klemmer:

Kan jeg få se? :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...