Gjest Fru Mæla Skrevet 12. september 2008 #21 Skrevet 12. september 2008 Så klart kan du få den Send meg en PM med e-postadressen din så kan jeg sende den på e-post? Gratulerer som nygift Jeg skal gifte meg neste sommer, og vil veldig gjerne ha listen din:)
Solstrålejenta Skrevet 12. september 2008 #22 Skrevet 12. september 2008 Jeg vil også veldig gjerne ha listen
Gjest Fru Mæla Skrevet 12. september 2008 #23 Skrevet 12. september 2008 Så klart :D Fint om du sender e-postadressen din på PM så mailer jeg den til deg med en gang Jeg vil også veldig gjerne ha listen
LilleSiri Skrevet 12. september 2008 #24 Skrevet 12. september 2008 Jeg vil veldig gjerne også ha den
Gjest Fru Mæla Skrevet 12. september 2008 #25 Skrevet 12. september 2008 Ja Bare send e-posteadressen din som PM så sender jeg den! Jeg vil veldig gjerne også ha den
Gjest Fru Mæla Skrevet 12. september 2008 #26 Skrevet 12. september 2008 Til dere som har fått listen: Send meg gjerne tilbakemelding her på Kvinneguiden på hva dere syns Er spent på hvordan den funker for andre. Lykke til med
angara Skrevet 12. september 2008 #27 Skrevet 12. september 2008 Takk for lista! Har ikke hatt tid til å gå gjennom så nøye, men det jeg ser her, som jeg ikke har tenkt på selv, er kakene (kakesort og hvem som baker). Dette bør jeg klare å finne ut av i god tid - og passe på at ikke ALLE kommer med sjokoladekake Det med tekster/innlegg/taler og andre innslag er et STORT spørsmålstegn for meg. Det er kanskje vanlig at vi får noen små hint om sanger og slikt? Eller vi kan sørge for at toastmasteren sladrer til oss Det å få satt ting ned her etterhvert som vi får vite om noe vil gi meg mer ro i sjela. Noe som jeg får behov for å føre opp i tillegg, er organisering transporten av gjestene. Det er dessverre ikke gangavstand mellom kirke og festlokale, og dette med transport av 120 gjester gir meg ganske stort hodebry.... Og vi må involvere en del folk for å få dette til å gå smertefritt. Og sjekke bussruter, om det går noe dit i hele tatt, for de som kommer eller drar utenom felleskjøringa.
Gjest Fru Mæla Skrevet 12. september 2008 #28 Skrevet 12. september 2008 Heisann 1. Kaker: Forslag: Sett dere ned å bestem dere for hvordan kaker dere vil ha. Så må dere tenke: Har jeg en tante som er VELIDIG god på å bake ostekake? Og da spør dere henne om det. Også fordekler dere kakene Og dersom folk tilbyr seg å bake; Si: "vi mangler en som kan lage en rullekake, kan du gjør det?". For som du sier, er ikke veldig kult om alle kommer med samme kake! 2. Inlegg: Hvem som holder taler vet man jo som regel. Sanger viste vi ingenting om, og ønsket ikke vite dette heller. Var spennende, og koselig Men dette velger dere så klart selv. 3. Gjester: Kanskje folk har privatbilder? For da kan man jo kjøre litt mer hverandre osv? Hvis ikke så må dere nok bestille buss. Kanskje dere kjenner noen så dere kan gå det billig? til deg fra meg! Takk for lista! Har ikke hatt tid til å gå gjennom så nøye, men det jeg ser her, som jeg ikke har tenkt på selv, er kakene (kakesort og hvem som baker). Dette bør jeg klare å finne ut av i god tid - og passe på at ikke ALLE kommer med sjokoladekake Det med tekster/innlegg/taler og andre innslag er et STORT spørsmålstegn for meg. Det er kanskje vanlig at vi får noen små hint om sanger og slikt? Eller vi kan sørge for at toastmasteren sladrer til oss Det å få satt ting ned her etterhvert som vi får vite om noe vil gi meg mer ro i sjela. Noe som jeg får behov for å føre opp i tillegg, er organisering transporten av gjestene. Det er dessverre ikke gangavstand mellom kirke og festlokale, og dette med transport av 120 gjester gir meg ganske stort hodebry.... Og vi må involvere en del folk for å få dette til å gå smertefritt. Og sjekke bussruter, om det går noe dit i hele tatt, for de som kommer eller drar utenom felleskjøringa.
Adila Skrevet 12. september 2008 #29 Skrevet 12. september 2008 Går det ikke ann å kopiere teksten over hit altså?
Gjest Fru Mæla Skrevet 12. september 2008 #30 Skrevet 12. september 2008 Det er et dokument på ti sider, så trur det blir litt volsomt? Går det ikke ann å kopiere teksten over hit altså?
TuttaV Skrevet 12. september 2008 #31 Skrevet 12. september 2008 Jeg tar gjerne i mot den listen!! Takk skal du ha!
Småkjekset Skrevet 12. september 2008 #32 Skrevet 12. september 2008 Nå ble det rett ja Denne listen synes jeg var svært oversiktlig, og til den gangen jeg trenger hjelp til å få organisert alt som skal organiseres, så har jeg god hjelp i listen din Så nå var det bare å håpe at det ikke blir så altfor lenge til jeg kommer til å bruke listen din
Gjest Fru Mæla Skrevet 12. september 2008 #33 Skrevet 12. september 2008 Bra du likte den Trur det kan være til god hjelp! Ja får håpe det ikke blir alt for lenge til Ønsker deg en god helg og sender en klem Nå ble det rett ja Denne listen synes jeg var svært oversiktlig, og til den gangen jeg trenger hjelp til å få organisert alt som skal organiseres, så har jeg god hjelp i listen din Så nå var det bare å håpe at det ikke blir så altfor lenge til jeg kommer til å bruke listen din
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #34 Skrevet 12. september 2008 Jeg ville gjerne hatt den jeg og, men det går vel ikke ettersom jeg er gjest?
Jade Skrevet 12. september 2008 #35 Skrevet 12. september 2008 Gjester kan også registrere seg på kvinneguiden, vet du
Minnelli Skrevet 12. september 2008 #36 Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg vil gjerne ha denne listen Endret 12. september 2008 av Minnelli
dextrin Skrevet 12. september 2008 #38 Skrevet 12. september 2008 Den listen høres flott ut! Er det mulighet for at jeg også kan få den? :D
Dr.Grey Skrevet 12. september 2008 #39 Skrevet 12. september 2008 Vil gjerne se den listen jeg også :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå