Gå til innhold

Planlegging - har dere husket alt?

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Mæla
Skrevet (endret)

Heisann alle dere der ute som snart skal gifte dere!! :bryllup:

Jeg giftet meg 11. august 2007, og i den forbindelse lagde vi en KNALL BRA "bryllupsplanlegger". Det er en liste (worddokument) med ALT mulig man må huske på. Vi hentet insperasjon fra forskjellig nettsider, bøker og våre egne hoder og satt dette sammen til vår bryllupsliste over hva som måtte gjøres :jepp:

Bryllupet gikk så klart perfekt, fordi alt var planlagt og nøye gjennomtenkt. Nå har jeg fortsatt denne listen på dataen, men får jo så klart ikke brukt denne, og det syns jeg er litt trist siden den er VELDIG bra! Ønsker å dele denne med andre!

Er det noen som ønsker denne tilsendt? Trur den kan være til stor hjelp, isåfall: ta kontakt!! Send meg en PM med e-posten dere på!

Endret av Fru Mæla
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

JAAA! Ja takk, veldig gjerne!!! Det hadde vært perfekt.

Du er snill du!

Endret av lost_bird
Skrevet

Heihei

Gratulerer som nygift. Håper dagen var flott. :)

:enig: JAtakk. Vil gjerne ha ei sånn liste. :)

Gjest Gjest_Tonje_*
Skrevet

Gifter meg neste sommer, og trenger alt av tips jeg kan få - så selvfølgelig ønsker jeg å få tilsendt denne listen! Regner med det er mange med meg, så kanskje det er mulighet for å legge den ut på KG? Hvis det går an da? Er ny her, så er ikke så inne på restriksjoner og funksjonaliteter...

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg den listen :)

Skrevet

Jeg også!

Prøver selv også å samle alle notatene mine etter hvert - mange notater her og der, nor på jobb-pcen, noe i almanakken, noe på post-it-lapper hjemme... skikkelig kaos, m.a.o... :)

Skrevet

Gratulerer som nygift!

Jeg vil også veldig gjerne ha listen din! Skal ikke gifte meg, men er nettopp blitt valgt som forlover, så en sånn liste ville vært perfekt å gi den kommende bruden!

På forhånd, takk :)

Skrevet

Jeg henger meg også gjerne på denne og vil ha den perfekte lista. Tusen takk, og forresten gratulerer som nygift.

Skrevet

Gratulerer som nygift og med vel overstått bryllup :) Jeg vil gjerne se listen din :)

Skrevet

Gratulerer som nygift :bryllup: Jeg skal gifte meg neste sommer, og vil veldig gjerne ha listen din:)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

OPS! Feil år! Klarte faktisk å skrive feil år på bryllupsdatoen:P Kunne ikke skjønne hvorfor alle sa gratulerer som nygift! Plutselig så jeg hvorfor! Hehe! :skratte:

Vi giftet oss 11. august 2007, ikke 2008! Har rettet det i innlegget nå!

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Bare hyggelig da :)

Kan du sende en PM med e-postadressen din? Så sender jeg den på e-post! :)

KLEM :klemmer:

JAAA! Ja takk, veldig gjerne!!! Det hadde vært perfekt.

Du er snill du!

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Hei :) Så klart kan du få den, sender du en PM med e-postadressen din så sender jeg den på e-post?

Heihei

Gratulerer som nygift. Håper dagen var flott. :)

:enig: JAtakk. Vil gjerne ha ei sånn liste. :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Ja, det er jo en mulighet!

Men jeg og er ny her, så vet ikke hvordan jeg gjør det :P Og kan være lettere for dere å ha det i et word dokument, for da kan dere åpne den og skrive inn i den selv?

:klemmer:

Gifter meg neste sommer, og trenger alt av tips jeg kan få - så selvfølgelig ønsker jeg å få tilsendt denne listen! Regner med det er mange med meg, så kanskje det er mulighet for å legge den ut på KG? Hvis det går an da? Er ny her, så er ikke så inne på restriksjoner og funksjonaliteter...
Gjest Fru Mæla
Skrevet

Så bra :) Sender du en PM med e-postadressen din så sender jeg den på e-post?

Jeg kunne også tenkt meg den listen :)
Gjest Fru Mæla
Skrevet

KJENNER TIL DET kan man si :) Hehe!!

Og etterhvert ble jeg bare SÅ lei at jeg måtte bare få styr på det, og da hjalp dette veldig :D Så samelt jeg heller alle post-it lappene på denne :P

AH, savner den spenningen og planleggingen litt kjenner jeg!! :sjenert:

Jeg også!

Prøver selv også å samle alle notatene mine etter hvert - mange notater her og der, nor på jobb-pcen, noe i almanakken, noe på post-it-lapper hjemme... skikkelig kaos, m.a.o... :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

LURT!! KJempe idé. Sender du meg en PM med e-postadresse så kan jeg sende det på e-post?

:klemmer:

Gratulerer som nygift!

Jeg vil også veldig gjerne ha listen din! Skal ikke gifte meg, men er nettopp blitt valgt som forlover, så en sånn liste ville vært perfekt å gi den kommende bruden!

På forhånd, takk :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Bare hyggelig å hjelpe :) Misunner dere som fortsatt har dagen i vente, det er en HELT fantastisk dag!

Som jeg sier til resten her; sender du en PM med e-postadressen din så kan jeg sende den på e-post?

Jeg henger meg også gjerne på denne og vil ha den perfekte lista. Tusen takk, og forresten gratulerer som nygift.
Gjest Fru Mæla
Skrevet

Hei igjenn alle sammen... :)

Har prøvd å svare de fleste her; men til dere som ønsker listen så er det fint om dere sender meg en PM med e-postadressen din, så sender jeg den på e-post!

På den måten er det lett for dere å åpne dokumentet og selv skrive inn og lagre det med deres planer!! :bryllup:

Og som jeg har sagt til noen; jeg MISNUNNER dere som fortsatt har dageni vente. NYT planleggingstiden og den gode dagen!! Det er en så fantastisk dag! :sjenert:

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Yes :D Send meg en PM med e-postadressen din så sender jeg på mail! :)

Gratulerer som nygift og med vel overstått bryllup :) Jeg vil gjerne se listen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...