Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Hei! Jeg skal ha venninnebesøk i morgen, vi blir bare 3-4 stykker, men har litt vanskeligheter med å finne noe som er enkelt å lage, men som også er godt og ser bra ut. Trenger da tips til forskjellige matretter
Gjest AnneShirley Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hva slags "kategori" mat snakker vi om her? Middag? Småsnack? Kake?
heeggee Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Ja.. det lurte jeg på å... og er det formiddagsbesøk ? Eller kveldsbesøk?
lotta80 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Om det er middag du skal ha så kan jeg anbefale tacoform, eller så er jo lasagne med tilbehør som regel en sikker vinner da...
lotta80 Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Om det er middag du skal ha så kan jeg anbefale tacoform, eller så er jo lasagne med tilbehør som regel en sikker vinner da...
Gjest ¤bella¤ Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 eller kylling tandorri, med ris, nan og cashew nøtter.
momajoja Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 eller en slags pai? det kan jo fort være både en smårett og et strørre måltid
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Er kveldsbesøk,så tenkte på middag:)Hva er taco form??
heeggee Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Hjemmelaget pizza er jo også alltid suksess da... Eller hva med vanlig taco? Jeg og venninner lager innimellom middag sammen... da er det ofte biff og sånt.. så kokkelerer vi alle sammen... Det er å ganske morro!!
lotta80 Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Sorry sent svar, men har vært opptatt i kveld. Tacoform er egentlig gratinert taco på en måte. Ildfastform med tortillachips i bunn og på sidene. Kjøttdeig med tacokrydder, tacosaus oppå, purre, mais og ost på toppen. Gratineres i stekeovnen. Spises med rømme ved siden av og evt salat. Viktig å legge det sammen rett før den skal i ovnen eller så blir tortilla chipsen bløt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå