Gå til innhold

Er han virkelig klar for et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen nå i 3 mnd og vi har det utrolig bra sammen, men det er små tegn som gjør mg mistenksom for at han kansje ikke helt er klar for noe seriøst... Jeg har spurt han gjentatte ganger om han virkelig er klar for noe seriøst, og han sier at vil få dette til å funke og er klar for et forhold med meg. Vi er sammen stort sett hele tiden og sover sammen nesten hver natt.. Han er forresten 27 år og jeg er 24.

Men så er det småting som gjør at jeg blir usikker på han.. Han har kun fortalt om meg til sin beste venn, ingen av sine venninner, ingen andre venner ingen familie eller noe...

Alle mine venner vet at vi er sammen, min eks som jeg har hatt i livet mitt i 8 år vet at vi er sammen, familien min vet det og han har hilst på de...

Når vi er sammen og folk ringer han og spør hva han driver med, så sier han alle andre ting utenom at han er sammen med meg. Når vi går ut, tar han med meg til steder ingen kjenner oss igjen...

Jeg vet at vi gjorde dette bevisst i starten av forholdet for å se om ting funket før vi gjorde det offentlig, men nå fungerer ting utrolig bra og det syns vi begge.. Hvorfor skjuler han meg så godt? Han blir bedt med på date av andre damer, noe jeg skjønner da alle tror han er singel... Og jeg tror ikke akkurat han sier til de at han har dame for å si det sånn..

Jeg blir så usikker på han bare.. Vi planlegger å flytte sammen med tiden, prater om hvor vi skal på ferie sammen.. Men vi er liksom kjærster kun når vi er hos han føles det som..

Og han sa her om dagen at jeg kunne få møte alle vennene hans hvis det gjorde ting bedre for meg, men skal jo ikke være sånn? jeg vil da ikke tvinge han til å fortelle alle om meg, vil bare ikke at han skal skjule meg..

Er det unormalt å bli usikker av sånt?

Vi han være kjæresen min når kun vi 2 er sammen og så være fri og singel på fest og blandt venner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrissy82
Skrevet

Hvis dette hadde vært kjæresten min så hadde jeg begynt å lure. Spesielt siden dere allerede har vært sammen i 3 mnd. Kjæresten min ville presentere meg for familien sin allerede før vi ble sammen og fortelle om meg til vennene sine ganske fort. Jeg ville ha snakket med han om det. Alle er forskjellige men litt rart at han fortsatt skjuler deg etter 3 mnd. Snakk med han!

Skrevet
Hvis dette hadde vært kjæresten min så hadde jeg begynt å lure. Spesielt siden dere allerede har vært sammen i 3 mnd. Kjæresten min ville presentere meg for familien sin allerede før vi ble sammen og fortelle om meg til vennene sine ganske fort. Jeg ville ha snakket med han om det. Alle er forskjellige men litt rart at han fortsatt skjuler deg etter 3 mnd. Snakk med han!

3 mnd?

Hallo?

Kom tilbake etter ytterligere 3 mnd om han fremdeles oppfører seg sånn!

Skrevet

Her ville jeg vært skeptisk...Virker som om han er enten flau, eller kanskje som du sier, ikke helt klar. Jeg synes du skal spørre han hvorfor, ikke bare at du ikke liker det. Få han til å begrunne. Still et åpent spørsmål, hvor han ikke kan si ja eller nei.

Skrevet

Han kom ut av et 4-5 år samboerskap for 8 mnd siden, og han vil ikke at jeg skal møte mye motgang da hans eks bærer mye nag med det som skjedde mellom de, han har endel skitten bagasje, og jeg vet det meste, men han er redd at jeg skal bli mer usikker av dette. Men jeg mener nå at det er opptill meg å takle dette, ikke hans problem.

Jeg er lei av at alle damer spør han om date hele tiden og jeg klarer faktisk ikke å stole på han nå, og det er kansje ikke så rart i når han skjuler meg såpass som han gjør...

Jeg har tatt dette opp med han flere ganger, men virker som han ror seg bort og han sier at han er redd for at eksen hans skal plage meg.

Han var dessverre utro mot henne gjentatte ganger, derfor er hun ganske sur på han og han er redd for at hun skal slenge dritt om han til meg.

Men det gjør ikke ting noe letterefor meg at han skjuler meg såpass med den fortiden han har...

Skrevet
Jeg har tatt dette opp med han flere ganger, men virker som han ror seg bort og han sier at han er redd for at eksen hans skal plage meg.

Han var dessverre utro mot henne gjentatte ganger, derfor er hun ganske sur på han og han er redd for at hun skal slenge dritt om han til meg.

Kanskje han er redd for at sannheten skal komme frem? At du skal forstå hvilken drittsekk han er?

Skrevet

Det er ikke godt å si, jeg vil tro jeg vet de fleste av hans vonde sider da jeg har kjent han over 1 år.. Men alle fortjener jo en ny sjanse..

Føler meg som en ulovelig vare som er smuglet inn i landet bare.. Og han skjønner ikke hva jeg reagerer på.. Og hvorfor jeg tar opp dette hele tiden..

Skrevet (endret)

Så typen din har en fortid hvor han var mye utro.

Han vil ikke si til noen at han ikke er single...

Bare jeg som ser en mulig kobling her?

Det er godt mulig at typen din er oppriktig redd for at eksen skal plage deg, og at det er derfor han skjuler forholdet deres. Men det første som slo meg, var at det er mye lettere å "få seg noe" (være utro mot deg), hvis man ikke har dame (eller later som det, ihvertfall). Dette er altså bare gjettninger utifra inntrykket jeg fikk av det du har skrevet. Du kjenner han selvsagt, og vet sikkert best selv.

Jeg hadde ihvertfall ikke godtatt at dette hadde fortsatt. Han sier at du kan få treffe vennene hans, ja, så treff de da! Si at NÅ vil du treffe de, og se hva han sier.

Endret av Jade
Skrevet

Kanskje han ikke er ferdig med eksen likevel, selv om det var han som var utro?

At han ved å ikke la andre vite om deg, også lar henne tro at han fortsatt er singel (og savner henne)?

Vet andre om deg, vil hun fort få greie på det hun også.

Eller han synes det er for tidlig at hun vet om deg, av hensyn til henne, han vil kanskje gi henne tid til å komme videre først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...