Frk. Stella Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg skal i bryllup i helgen - skal ha en sort kjole med litt gulldetaljer langs hele siden, tilbehør (sko/veske) i ganske "blek" gull. MEN - så lurer jeg på: sminke. Jeg hadde tenkt å bruke lys grå/svakt sølvskimrende øyenskygge og mørkere grå kajal - utduset til litt smoky eyes. Vil dette kræsje helt med gulldetaljene eller vil det funke? Hvordan kan jeg sminke meg ellers? Bruker mye brunt/beige til hverdags, så jeg føler det ikke blir noe "spesiellt" med å bruke de fargene... Jeg er mellomblond (langt hår - skal være utslått/frisert med litt "vipper" rundt fjeset), blågrå øyne (mer blå enn grå), gylden hudtone.
Vera Vinge Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hvertfall når den bare er svakt sølvskimrende vil jeg ikke tro at noen legger merke til "kræsjen". Sotede øyne høres fint ut til det du beskriver. Personlig er jeg ikke så glad i varme brunfarger på øyenskyggen til svart, og ville heller gått for det grå/sølvskimrende. Det er jo dessuten morsommere å sminke seg litt annerledes når man skal pynte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå