Gå til innhold

Dirty talk...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange tenner på "dirty talk" når de har sex. Jeg har vært ute for dette med venninner flere ganger. Selv synes jeg også det fungerer veldig bra og pirrer / er opphissende.

En x ville rett og slett at jeg skulle kalle henne "stygge ting" og vile også at jeg skulle si hva jeg gjorde med henne, hvordan det var, hva jeg tenkte på etc.

Hva sier dere her? Bra med litt "dirty talk"? Eller..? Og eventiuelt: HVor langt går dere i "praten"..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er man godt opphisset kommer det ganske mange dirty ord her :sengekos:

Jo mere kåt, jo mer dirty :ler::ler:

Skrevet

Tja, jeg liker både at man er stille og at man snakker dirty. Er jo litt sånn at jo kåtere man er, jo mer prat blir det...:)

Skrevet

jeg har forsøkt litt dirty talk, men dama har reagert å lurer på om jeg ser på henne som en hore. Det gjør jeg selvfølgelig ikke, hva skl jeg gjøre nå? :tristbla:

Skrevet
jeg har forsøkt litt dirty talk, men dama har reagert å lurer på om jeg ser på henne som en hore. Det gjør jeg selvfølgelig ikke, hva skl jeg gjøre nå? :tristbla:

ta det opp med henne. Si at det tenner deg og se hva hun svarer!

Si det som det er ;)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe særlig ønske om å snakke så dirty i senga, men jeg snakker gjerne mens vi har sex, da om hvor godt det kjennes og hva jeg gjerne vil at han skal gjøre med meg.

Skrevet

Tjaa...Det hender seg jo at vi snakker litt dirty. :) Da er det gjerne sånn at han sier "din skitne lille jente" eller ligndende, og jeg kan si ta meg hard eller et eller annet. Når det gjelder dirtytalk, så er det på en måte han som er den dominante. Blir feil om jeg begynner å si sånt som han sier til meg. :P Blir feil rollefordeling for vår del.

Skrevet

Bare fortell henne at du selvsagt ikke ser på henne som det, og kall henne noen pene ting isteden :)

Skrevet

Det som overrasker meg er at noen som er stille og sjenert kan bli en av de som prater mest dirty i senga. Men det er jo bare hot hot hot det :rødme:

Andre med samme erfaring?

Engelskmenn eller andre engelsktalende menn som prater dirty er også råsexy forresten :)

Skrevet
Jeg har egentlig ikke noe særlig ønske om å snakke så dirty i senga, men jeg snakker gjerne mens vi har sex, da om hvor godt det kjennes og hva jeg gjerne vil at han skal gjøre med meg.

Det kan da være dirty nok det vel..?

Skrevet
Tjaa...Det hender seg jo at vi snakker litt dirty. :) Da er det gjerne sånn at han sier "din skitne lille jente" eller ligndende, og jeg kan si ta meg hard eller et eller annet. Når det gjelder dirtytalk, så er det på en måte han som er den dominante. Blir feil om jeg begynner å si sånt som han sier til meg. :P Blir feil rollefordeling for vår del.

Men siden han er den dominante så kanskje det ville tenne han (sannsynligvis) om du hadde bedt han om å ta deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...