Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hva er den billigste magre kjøtt-typen, og hvor finner jeg det billigst mulig?
pittie Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg vil si svinekjøtt. Men det varierer jo så mye fra butikk til butikk, at jeg vil anbefale deg å holde øynene oppe for tilbud og heller hamstre inn da.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hel kylling eller høne er også ganske billig. Vet ikke hvor du får kjøpt det billigst, er nok best å følge med på tilbud. (men jeg synes kvaliteten på økologisk og Stange-kylling er verdt å betale for, det er likevel mye mat for pengene)
Gjest Pupsilure Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg kjøper ofte 2 kg kyllingfilet fra first price til ca 150 kr. Nå har jeg funnet frosne kalkunfileter også. Spist det i dag, og den var kjempegod! Kalkun er veldig magert. 2 kg pose med kalkun kostet 180 kr på rema 1000.
pittie Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg kjøper ofte 2 kg kyllingfilet fra first price til ca 150 kr. Nå har jeg funnet frosne kalkunfileter også. Spist det i dag, og den var kjempegod! Kalkun er veldig magert. 2 kg pose med kalkun kostet 180 kr på rema 1000. First price kylling? Hvorfor i all verden har ikke jeg sett det! :klø: Vil foresten tipse om Rema som har kyllingkjøttdeig til 20,-
Gjest Pupsilure Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 First price kylling? Hvorfor i all verden har ikke jeg sett det! :klø: Vil foresten tipse om Rema som har kyllingkjøttdeig til 20,- Jeg har kjøpt first price kyllingfilet i sikkert et år Det finnes kyllinglår også, og det er enda billigere, men jeg liker filet best. Har rema fast kyllingkjøttdeig til 20 kr? Handler så sjeldent der, men så det sist jeg var der. Tenkte det var en kampanje, og alt var selvsagt utsolgt.
Pingting Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Frossen kjøtt er ofte billigere enn ferskt, ja! Og store kvanta. Hvor i landet bor du da? Jeg kjenner flere som slår seg sammen og tar en real harrytur av og til, men det lønner seg jo ikke om man bor på vestlandet
pittie Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Jeg har kjøpt first price kyllingfilet i sikkert et år Det finnes kyllinglår også, og det er enda billigere, men jeg liker filet best. Har rema fast kyllingkjøttdeig til 20 kr? Handler så sjeldent der, men så det sist jeg var der. Tenkte det var en kampanje, og alt var selvsagt utsolgt. Etter som jeg forstod det er det ny fast pris :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå