stjernekyss Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg har verdens fineste anna sui rouge (både farge og etui). Den har gått ut av produksjon (i det etuiet) så jeg har rasjonert godt med den jeg har. Man påfører rougen med en sånn pusete putesak. Men den putesaken har begynt å lukte litt.. rart... Og jeg merker at jeg fort får litt tette porer etter å ha brukt den i noen dager. Har jeg begynt å reagere på verdens beste rouge, eller er det putesaken som har samlet opp baselusker? Hva gjør man i såfall? Setter min lit til dere jenter!
Gjest Elastica Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Prøv å vaske den, kanskje det hjelper?
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Kanskje du kan finne en ny, selv om den har gått ut av produksjon, på eBay? Vet ikke om det var den, men du kan jo scrolle litt ned å se om du finner den. Eventuelt skrive inn flere søkeord (nå har det blitt litt vel mange svar fra meg med link til eBay i diverse tråder, men en ny verden har åpnet seg for meg )
stjernekyss Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Prøv å vaske den, kanskje det hjelper? Hvordan vasker man en sånn ting? I maskin? (Ebay er genialt, keep em coming )
Gjest Elastica Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Hvordan vasker man en sånn ting? I maskin? Aner ikke, jeg forstår ikke helt hva du mener. Med vann og litt milo?
Nienna83 Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Det kan bli fryktelig mange bakterier i en sånn pute/svamp. Jeg velger derfor å kjøpe ny med jevne mellomrom.
pittie Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Jeg ville kjøpt nye svamper ettersom de er relativt billige. Men en kan vel vaske de slik en vasker kostene? Bare at en bruker zalo eller noe i stedet for sjampo og balsam Skylle skylle, gnu gnu, skylle skylle (x antall ganger)
Gjest Huldali Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Vask den med med en sminkefjerner hvis du har en krembasert/mous sminkefjerner. Jeg har en helt utrolig god pudder kost som jeg vasker ofte for at den skal holde seg myk, god og ikke minst ren. Bruker først sminkefjerner, skyller godt. Så bruker jeg litt lett balsam og gnir inn og skyller VELDIG god. Så er den så myk, god og ren etterpå, akkurat som ny
villen Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Vask den med med en sminkefjerner hvis du har en krembasert/mous sminkefjerner. Jeg har en helt utrolig god pudder kost som jeg vasker ofte for at den skal holde seg myk, god og ikke minst ren. Bruker først sminkefjerner, skyller godt. Så bruker jeg litt lett balsam og gnir inn og skyller VELDIG god. Så er den så myk, god og ren etterpå, akkurat som ny Ville ikke brukt balsam hvis du har noen som helst tendens til å få uren hud i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå