Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen spesielle planer for hva dere skal gjøre i morgen, lørdag kveld den 7 juni, sånn fra i 19-tiden og utover et par timer...? :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har noen spesielle planer for hva dere skal gjøre i morgen' date=' lørdag kveld den 7 juni, sånn fra i 19-tiden og utover et par timer...? :kul:[/quote']

Det høres, eller rettere sagt, ser ut til at du skal gjøre noe som jeg sikkert også har lyst til...

Jeg vil og... *lager super-geip med underleppa*...vil ha "smiley" for det også...

Skrevet

Da skal jeg forhåpentligvis se gutta som gjør ALT FOR NORGE høvle over de Danske drenge

Skrevet

Ja off course....Oh....*klasker meg i panna*... Sandmann er i Danmark og skal se kampen LIVE....

Gremmes over å ha glemt kampen.... :-? :oops:

Gjest Scampi
Skrevet

Åja, skal du det du... Jeg skal reparere tømmermenn som jeg tenkte jeg skulle bruke denne kvelden til å opparbeide meg..

Ser aldri på fotball, men den der kampen kunne faktisk vært interessant å få med seg. Leste om en familie som avbestilte Danmarksturen til sommeren grunnet hets mot Norge :ler: Jesus fader..

Skrevet

Da skal jeg surfe og rote rundt i ro og fred, mens sambo gjør slike ting som gutter gjør når de ser andre mannfolk med en ball på TV.

(Drikke øl, skrike, banne og juble mens han hopper og spretter rundt i sofaen)

Skrevet
Ja off course....Oh....*klasker meg i panna*... Sandmann er i Danmark og skal se kampen LIVE....

Gremmes over å ha glemt kampen.... :-? :oops:

Man bør ikke være tilstede Sofia, det klarer seg lenge med TV3.

Skrevet
Noen som har noen spesielle planer for hva dere skal gjøre i morgen' date=' lørdag kveld den 7 juni, sånn fra i 19-tiden og utover et par timer...? :kul:[/quote']

Jepp!! Skal lese en god bok, spise sjokolade, kanskje ta et glass vin og gjøre mitt aller beste for å ignorere vrælinga fra TV'n og nabosofaen! :blunke:

Skrevet

Jo nå skal du høre....Jeg skal ABSOLUTT!!! ikke se noen fotballkamp, visste ikke engang om den! Sitter nok på hytta og lar meg servere grillmat som sambis har stått for og salat som jeg selv har stått for, sammen m svigers og sambis sin bror. Svigerfar er forresten dansk, og kjenner jeg dem rett sitter vel han og svigerbror og heier på hvert sitt lag til de må bæres til matbordet.....

Skrevet
Jo nå skal du høre....Jeg skal ABSOLUTT!!! ikke se noen fotballkamp' date=' visste ikke engang om den! Sitter nok på hytta og lar meg servere grillmat som sambis har stått for og salat som jeg selv har stått for, sammen m svigers og sambis sin bror. Svigerfar er forresten dansk, og kjenner jeg dem rett sitter vel han og svigerbror og heier på hvert sitt lag til de må bæres til matbordet.....[/quote']

Får ikke sambisen lov til å se på, Chimp...? :blunke:

Gjest gjest1
Skrevet

Når begynner kampen. Sånn at jeg et når jeg bør rømme huset.

Noen som vil ha en heks på besøk...?

Skrevet

Jeg skal på fotballfest på jobben, med kampen på storskjerm og gratis øl og mat.... og jeg står sikkert og roper mest av alle, tenker jeg.

Skrevet

Kjære Sandman! Jeg nekter ham ingenting, ABSOLUTT ingenting....Men på hytta pleier han ALDRI å gå inn å sette seg for å se TV, whatsoever....Vel, hvis d blir kjempespennende løper han vel inn, men han pleier å komme ut igjen, merkelig nok....

Skrevet

Regner med at det blir fotballkamp her i huset, får la mannen min se den i stua i morgen siden det er lørdag :lol: . Kanskje jeg maler litt i heimen evt. lager noe godt å spise (seiersmat eller trøstespising??), eller kanskje jeg sitter og stirrer på skjermen på pc'en.

Skrevet

Mannen min ser ikke på fotball. Ikke jeg heller.

Får finne en fotballfri pub.

Skrevet

Jeg driter i fotballen,så jeg skal på fest.

Skrevet

Blir fotballkamp her i huset. Har svigers på besøk, så det blir stor heiagjeng. Mekker nok noe god mat å kose oss med også. Gleder meg!

Skrevet
Da skal jeg forhåpentligvis se gutta som gjør ALT FOR NORGE høvle over de Danske drenge

Det er du ikke alleina om!

Gleder meg til kampen!!!!

HEIA NORGE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...