pittie Skrevet 12. desember 2009 #22 Skrevet 12. desember 2009 norsk side uten mva-tull? Sender fra sverige. Har bare bestilt til akkurat 200,- så jeg kan ikke si med sikkert ang mva, men de skriver toll lapp med pris på, så er vel best å være forsiktig.
Solstorm Skrevet 12. desember 2009 #23 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Sender fra sverige. Har bare bestilt til akkurat 200,- så jeg kan ikke si med sikkert ang mva, men de skriver toll lapp med pris på, så er vel best å være forsiktig. Tollklareringskostnad på nok 39 når du handler for mer enn 200 kr. Da er mva inkludert i totaltprisen. her kan du lese om det. Jeg har bestilt fra denne siden flere ganger og er fornøyd med produktene, rask levering og god kundeservice. Endret 12. desember 2009 av Solstorm
nynne Skrevet 12. desember 2009 #24 Skrevet 12. desember 2009 så ingen mva og avgifter itillegg, borsett fra denne Tollklareringskostnad på nok 39? Da tørr jeg kanskje bestille parfyme derfra likvel da:)
Gjest Fornøyd Skrevet 25. januar 2010 #25 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har bestilt der nå og de deler opp bestillingen så de ikke sender over 200 kr pr pakke om dette er mulig :)Virker alldeles supert )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå