Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt å handle fra Shopping4net.com? Ser de har parfymen Forever and Ever Dior der. Trodde den var off the market? Er det en useriøs side eller? Falske produkter? Lyst til å kjøpe den, men trenger input fra andre som har bestilt derfra.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller fast linser derfra. Aldri vært noe problem med den siden og de leverer på noen få dager. :)

Skrevet
Jeg bestiller fast linser derfra. Aldri vært noe problem med den siden og de leverer på noen få dager. :)

Høres bra ut :)

Men hva tenker du om parfymen? Er det ikke litt suspicious at de har den, når ingen andre har..?

Skrevet
Høres bra ut :)

Men hva tenker du om parfymen? Er det ikke litt suspicious at de har den, når ingen andre har..?

Hei,

Forever and ever er også en av mine parfymefavoritter. Ble lei meg da de sluttet å selge den her til lands. :grine:

Men plutselig, kanskje for 1,5 år siden, på Tax-freebutikken på Sola flyplass har de et helt berg av parfymen. I spesiell airport-edition eller noe.

Så det er jo ikke umulig at de har den..

Skrevet
Hei,

Forever and ever er også en av mine parfymefavoritter. Ble lei meg da de sluttet å selge den her til lands. :grine:

Men plutselig, kanskje for 1,5 år siden, på Tax-freebutikken på Sola flyplass har de et helt berg av parfymen. I spesiell airport-edition eller noe.

Hmmmm.. Kanskje man skal bestille da? Alltid litt skeptisk jeg... ;)

Skrevet

Bestiller også linser derifra. En gang jeg skiftet adresse ble det MYE rot med bestillingene mine (ikke deres feil, det var posten som rotet), og de hjalp meg kjempemye. Utrolig god service, og kjemperask levering:)

Skrevet
Hmmmm.. Kanskje man skal bestille da? Alltid litt skeptisk jeg... ;)

Hei igjen.

Ser flasken er lik den jeg kjøpte. Etter å ha sjekket opp tax-freebutikken i stavanger på nett, ser jeg at de har Forever and ever i sitt assortement nå også :danse:

Derfor vil jeg anta at det ikke er noe problem å bestille fra shopping4net.

Skrevet
Hei igjen.

Ser flasken er lik den jeg kjøpte. Etter å ha sjekket opp tax-freebutikken i stavanger på nett, ser jeg at de har Forever and ever i sitt assortement nå også :danse:

Derfor vil jeg anta at det ikke er noe problem å bestille fra shopping4net.

Flott! Da bestiller jeg, og gleder meg :danse:

Skrevet
Bestiller også linser derifra. En gang jeg skiftet adresse ble det MYE rot med bestillingene mine (ikke deres feil, det var posten som rotet), og de hjalp meg kjempemye. Utrolig god service, og kjemperask levering:)

Dere har overbevist meg :) I'm ordering.

Skrevet

Er vel ikke posten sin feil at du har skifta adresse?

Skrevet
Er vel ikke posten sin feil at du har skifta adresse?

Ehh..nei,det sier jeg også?Har du flytta "hjelper"de deg i en mnd hvis ikke annet avtalt og står det den forrige adr.din på pakka så går den jo i retur.Likt for alle det!Derfor lurt og ha omadresering litt lenger..

Skrevet
Ehh..nei,det sier jeg også?Har du flytta "hjelper"de deg i en mnd hvis ikke annet avtalt og står det den forrige adr.din på pakka så går den jo i retur.Likt for alle det!Derfor lurt og ha omadresering litt lenger..

Haha, nei for all del, det var ikke posten sin feil at jeg skiftet adresse (og dette problemet oppstod forøvrig et halvår etter adresseendring, merkelig nok, og jeg hadde fått mye annen post i løpet av det halvåret), problemet var bare at post fra utlandet aldri kom fram til meg (linsene sendes fra Sverige). Etter mye prøving og feiling fikk jeg linsene tilsendt i et annet navn, men til samme adresse, og det gikk fint. Det var forøvrig en c/o-adresse, så kanskje der problemet var, ikke vet jeg...

Med at det var posten sin feil mener jeg ikke nødvendigvis at posten hadde gjort noe galt i så måte, men at det var et eller annet i postgangen som gjorde at jeg ikke fikk pakkene - og det hadde ingenting med firmaet jeg handlet fra å gjøre!

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet
Dere har overbevist meg :) I'm ordering.

Har også bestilt linser, det har fungert bra, fått det jeg skulle ha.

• 1 år senere...
Skrevet
Har også bestilt linser, det har fungert bra, fått det jeg skulle ha.

ehm, enn sunset heat , den kan man vell enda kjøpe ?

er det trygt og oppgi personnr på shopping4net ?

Skrevet
ehm, enn sunset heat , den kan man vell enda kjøpe ?

er det trygt og oppgi personnr på shopping4net ?

ville ikke oppgitt personnummer,nei.hva i all verden skal de med det?skeptisk.

Skrevet
Hei,

Slike utgåtte parfymer er ofte de samme som før eller siden dukker opp i nettbutikker, fordi de har folk som kjøper opp det de finner i Tax-Free butikker rundt omkring i verden.

Skrevet

50 kr Rabatt i Shopping4net sin Skjønnhetsavdeling!

ved bruk av rabattkode herfra: Shopping4net Rabattkode

Ville bare dele denne rabattkoden med andre :P fikk nettopp bestillt

got2b 2 Sexy Hair Spray

for lave 11 kroner ( Bestillte med andre varer ) :D

Skrevet
ville ikke oppgitt personnummer,nei.hva i all verden skal de med det?skeptisk.

De trenger personnr for å kunne sende med faktura med varene - ikke alle som vil betale med kort på nettet, og da er det kjekt å kunne velge faktura.

Sånn er det med alle firma som sender faktura med varene - du må oppgi personnr så du kan kredittsjekkes.

Skrevet

De bruker grusomt lang tid på å levere sminke og skjønnhetsprodukter. Tror jeg venta over 4 uker på noe som skulle komme fra 3-5 dager. Men for all del - det er billig.

Skrevet
De bruker grusomt lang tid på å levere sminke og skjønnhetsprodukter. Tror jeg venta over 4 uker på noe som skulle komme fra 3-5 dager. Men for all del - det er billig.

Bestilte på mandag, fikk parfyme på onsdag, tok 1 dag :P det kaller jeg raskt. Kan vær du bestilte noe dem ikke hadde inne på det tidspunktet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...