Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Etter mange tøffe år interesserer ikke mennesker meg lenger. Mange har sviktet meg. Orker ikke involvere meg med nye og leser dem på en måte "utenfra". Orker heller ikke ta i mot dritt basert på misunnelse fra mennesker. Det jeg lurer på er om det er normalt å tenke slik?
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Det er ikke rart om du distanserer deg om du har mange uheldige erfaringer. Men spesielt sunt tror jeg ikke det er.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Det er ikke rart om du distanserer deg om du har mange uheldige erfaringer. Men spesielt sunt tror jeg ikke det er. Tror ikke jeg heller, er trist. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det på en måte...bare jeg i hele verden som har det slik?
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Nei, slett ikke! Ta kontakt med psykolog, der kan du få hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Nei, slett ikke! Ta kontakt med psykolog, der kan du få hjelp. skal gjøre det, takk for svar:)
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg er litt sånn som deg. Men mer "gi faen" typen. Folk som tømmer meg for energi kutter jeg ut. Og for min del, er det bra. Trenger ikke psykolog av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå