Gå til innhold

portugal!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

hoppet nettopp på en tur til algarve i portugal på tirsdag!

Er det noen som har erfaring med dette stedet? Noe som bør ses? Har ikke lyst å ligge på stranden hver dag, vil se meg litt om (reiser alene)

¨På forhånd takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør absolutt få sett Algarvekysten fra sjøsiden, for her er det nydelige klippeformasjoner! Jeg regner med at du reiser med et charterselskap, og de arrangerer garantert båtturer.

Liker du delfiner (som jeg gjør :) ), bør du også få med deg Zoomarine. I så fall bør du bli værende ved delfinbassenget etter showet, for da jeg var der begynte i hvert fall delfinene å leke med oss få som stod igjen etterpå! Den kastet en tom kanne som tilfeldigvis befant seg i bassenget over til oss (over den høye bassengkanten) som vi så kastet tilbake. Når kannen var på vår side tittet delfinen forventningsfullt på oss gjennom bassengvinduet!

Skrevet

Er det Albufeira du skal til? Prøv en tur til Lagos og/eller Sagres, kjempefine steder med flotte strender. Litt vest for Sagres ligger Portugals vestligste punkt, der var det også flott. Vi bodde i Lagos og leide moped og dro til Sagres og dette andre stedet som jeg ikke husker i farten hva vet, men det var et fyrtårn der hvis jeg ikke husker feil - dette begynner å bli noen år siden.

Portugal er et kjempefint land, så kos deg masse!

Skrevet

tAKK FOR SVAR!

¨Jeg drar nemlig på en uspesifisert tur, men vil gjerne se bittelitt av potugal mens jeg er der, vet ikke hvor jeg havner, hvilket hotel osv...men spennende synes jeg.... har heller aldri dratt alene...

:roll:

Skrevet

Ja, du burde få med deg Algarvekysten, den er virkelig fin, og steinklippene og de trange små handlegatene innover. ;)

Så har du Gamlebyen, torget i Albufeira. En trivelig, hektisk turistby. Så burde du få med Sagrés - Portugals syd vestligste punkt.

Skrevet

ble plassert i albufeira! topp hotell, eget rom og ingenting aa klage paa! Faar virkelig valuta for pengene! :briller:

Skrevet

Så fint da! :) Vi bodde også i Albufeira for noen år siden, på hotell Perla do Algarve (litt oppe i byen og med flott utsikt). I nærheten her var supermarkedet Modelo, og hvis du har leilighet bør du virkelig dra hit for å handle mat! Kan også anbefale restauranten Grandmothers House i Albufeira.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...