Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hvilken er den beste kabuki-børsten på markedet hvis man ønsker et dekkende resultat? Er kissme sin syntetiske så bra som de påstår?
Essie_ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Er kissme sin syntetiske så bra som de påstår? Ja, virkelig!
Gjest itla Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg er veldig fornøyd med Chanel sin, men har ikke prøvd den fra Kissme.
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg er veldig fornøyd med i.d. sin. Den dekker veldig godt
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Sminkekost. En sånn en. Den dekker veldig godt!
Gjest ¤bella¤ Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Sminkekost. En sånn en. Den dekker veldig godt! Takk! Hvordan sminke bruker man det til da?
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Mineralsminke ofte. Brukes til å påføre foundation i pudderform. Mineralsminken smelter i huden, og blir til foundation Kan brukes med vanlig pudder også.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 har akkurat kjøpt id foundation, men kosten har ikke kommet enda, så jeg har brukt en vanlig kost fra body shop. Så langt er jeg ikke fornøyd med id, men har kosten veldig mye å si? er en sånn baby kabuki jeg har bestilt.
tante fiolett Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Er det noen som kjenner til kabukiene fra Everyday Minerals og/eller Signature Minerals? De koster rundt 10 dollar, og jeg lurer på å bestille fra en av disse.. Forresten, så vidt jeg har forstått så har kosten ganske mye å si for resultatet ved bruk av mineralfoundation. Kabukien har en mye tettere bust enn andre, vanlige koster, noe som hjelper til med påføringen og sluttresultatet, fordi kosten får mineralene til å "smelte" inn i huden.
Jean Skrevet 12. september 2008 #11 Skrevet 12. september 2008 Jag har den korta kabukin med vita hår från EM och jag gillar den skarpt. Så jag tror den som är ännu större borde vara kanonfin att bruka. Min är mycket mjuk och fin, fäller lite eftersom jag tvättar den 2 ggr/vecka. Men det är inget problem, det gör alla om man håller dem rena ofta. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Ce'Nedra Skrevet 12. september 2008 #12 Skrevet 12. september 2008 Jeg har prøvd ID, Chanel og EM sine. Kun førstnevnte jeg ikke var fornøyd med, synes den var for grov.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #13 Skrevet 12. september 2008 Er det noen som kjenner til kabukiene fra Everyday Minerals og/eller Signature Minerals? De koster rundt 10 dollar, og jeg lurer på å bestille fra en av disse.. Forresten, så vidt jeg har forstått så har kosten ganske mye å si for resultatet ved bruk av mineralfoundation. Kabukien har en mye tettere bust enn andre, vanlige koster, noe som hjelper til med påføringen og sluttresultatet, fordi kosten får mineralene til å "smelte" inn i huden. den fra EM er fantastisk! har hatt den ett halvt år og har ikke minsket i kvalitet. supermyk.. liker den MYE bedre enn i.d sin som btw er mye dyrere og..
Sofia Skrevet 12. september 2008 #14 Skrevet 12. september 2008 Husk å vaske kostene med shampo minst 1 gang i mnd!!
Gjest "gjest" Skrevet 12. september 2008 #16 Skrevet 12. september 2008 Husk å vaske kostene med shampo minst 1 gang i mnd!! Babyshampoo eller intimsåpe en gang i uken høres bedre ut for meg. ....... Jeg er veldig fornøyd med kabukibørsten fra ArtDeco. Kostet rundt 150 kr. Men jeg tror jeg vil få i en flattop børste også.
Rexina Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Er det noen som kjenner til kabukiene fra Everyday Minerals og/eller Signature Minerals? De koster rundt 10 dollar, og jeg lurer på å bestille fra en av disse.. Som flere sier er EM kabukien veldig bra. Har den med langt håndtak selv. Synes denne var bedre enn Chanel sin kabuki.
Grønt blad Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 Jeg er svært fornøyd med kabukien fra EM. Har dog ikke testet ut noen andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå