Gjest Betty89 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 I deres forhold, hvilket kjønn ville du hatt med extra hvis dere skulle hatt trekant? En annen mann eller kvinne? Å hvilket kjønn er du? Jeg ville hatt jente om jeg måtte velge.
missluna Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville hatt en ekstra mann. Jeg kunne deltatt på et annet pars trekant, men jeg er nok for sjalu til å "dele" min mann med en annen dame.
Gjest *nurket* Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jatakk, begge deler. Men valget faller på en ekstra mann, da min kjære er litt mer åpen for å deling. Evt min kjære kan se på meg og ei anna dame.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 mann. Ja takk begge. Og gjerne par. mmkk
Einar Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Begge deler. Men kvinnen måtte vært i sentrum ved en ekstra mann fordi jeg er hetero. Er mann.
Caramela Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg ville hatt en ekstra mann. Kjæresten min en ekstra dame. Begge er litt for sjalu til at dette gjennomføres.. Men hvem vet hva som skjer om vi er sammen lenge og trenger litt mer krydder i tilværelsen Endret 12. september 2008 av Caramela
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Jeg sier som Ole Brum; ja takk, begge deler. Har prøvd begge deler og det er litt ulike forutsetninger. Trekant med en ekstra dame: Jentene koser med hverandre, de tennes av det og det samme gjør jeg. Jeg blir med på leken etterhvert og nyter dem begge. Trekant med ekstra mann: Vi har begge fokus på damas nytelse og gjør det vi kan for at hun nyter, samtidig som hun tennes av å være vårt tenningsobjekt for å si det sånn. Jeg er hetero så noe mannekos er det ikke snakk om i den settinga.
Daiquiry Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Samme som Gorgonzola...har prøvd begge deler, og gjør det gjerne igjen!
Gjest megvel Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 jeg er jente å jeg ville hatt en jente med i en evt trekant med min kjære.. jeg er fryktelig sjalu av meg så hadde aldri skjedd, men tenner på tanken på en trekant md meg,min kjære å en annen jente.. at han tenner på en annen jente og kanskje meg å denne jenta.. utrolig opphissende, nesten d eneste jeg fantaserer om, vet ikke helt hvor normalt det er, da jeg er så sjalu i virkeligheten.. !! kasnkje nettopp derfor jeg tenner på d? hm... who knows:P
Pingting Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Nå er egentlig ikke det så aktuelt for meg når jeg er i et forhold, tror ikke jeg hadde trivdes med å blande inn en til. Men det måtte blitt en dame (er dame selv). Er nok styr med én mann, synes jeg
Hinata Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 Måtte blitt en mann her, men det er fordi jeg aldri kan se for meg at jeg kan kose med en dame.. Men blir nok neppe realisert, ihvertfall ikke i forhold..
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #13 Skrevet 14. september 2008 En ekstra mann hadde vært topp, en kvinne uaktuellt. Jeg er kvinne. To grunner til at en ekstra kvinne ikke blir aktuelt. For sjalu til å dele. Tenner ikke på pikekos.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #15 Skrevet 14. september 2008 Har aldri prøvd men jeg ville nok hatt med en mann. Fantaserer stadig om å prøve ut lett "mannekos" mens fruen er tilstede.... :rødme: Jeg er altså mann
Gjest Mia G. Skrevet 14. september 2008 #16 Skrevet 14. september 2008 I deres forhold, hvilket kjønn ville du hatt med extra hvis dere skulle hatt trekant? En annen mann eller kvinne? Å hvilket kjønn er du? Jeg ville hatt jente om jeg måtte velge. Heilt klare ein mann! Eg e'kje lesbisk...
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. september 2008 #17 Skrevet 14. september 2008 Synes ikke tanken på å ha sex med kjæresten og en annen person er noe tennende i det hele tatt. Skulle noe slikt skjedd, måtte det vært mens jeg var singel. Og det måtte vært med to menn. Jeg tenner ikke på jenter. Men tror det er ganske uaktuelt uansett.
minemor Skrevet 14. september 2008 #18 Skrevet 14. september 2008 Ja takk begge deler:) Er jente selv..
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #19 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde valgt en annen kvinne, tror jeg hadde følt meg ekstremt brukt med to menn. Er kvinne..
Gjest j16 Skrevet 28. september 2008 #20 Skrevet 28. september 2008 Jeg er ikke i et forhold, men hadde trekant på torsdag da var vi to jenter og en gutt =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå