Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har gårr fotbi gina tricot her hjeme flere gager, og de har så masse fint tøy. Har veldig lyst til ågå innom, men innbiller meg at jeg ikke kommer inn i no klær der. Så hva er de støsrte str de har der? På kappahl bruker jeg xl (48/50). Jeg tenker mest på på topper.. Er gina tricot små i størrlesen, eller kan runde meg finne noe fint der? Tusen takk på forhånd, hvis jeg får noe svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 11. september 2008 #2 Del Skrevet 11. september 2008 Etter mitt inntrykk av gina tricot er de ikke spesielt store i størrelsene. Men det kan godt tenkes du kan finne deg noen topper der likevel. Mange topper går opp til xl, men tror ikke det tilsvarer kappahl-xl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 12. september 2008 #3 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg bruker H&M sine M og L, på Gina Tricot funker det fint med M i vanlige gensere/topper, mens t-skjorter kan bli litt trange. Jeg har sett klær i XL der..troor jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 2. oktober 2008 #4 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syns de er større i størrelsene enn på mange andre butikker. De har XL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Del Skrevet 2. oktober 2008 Syns også de er større. Bruker vanligvis M i de fleste butikker, må ha S på gina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 2. oktober 2008 #6 Del Skrevet 2. oktober 2008 Usikker på hvor høyt opp de går, men de er i hvert fall større i størrelsen enn andre klesbutikker. Jeg må ned både en og to str på gina. De har jo mange forskjellige typer klær, noen plagg er retta mot småjenter og ganske tighte men jeg synes det virker som en del er designet for større damer i mer kappahl-stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå