Gjest Hannah (ikke innlogget) Skrevet 6. juni 2003 #21 Skrevet 6. juni 2003 Jeg tror det spiller stor rolle hvor folsomme vi er og hva vi er villige til og ofre for hverandre. Jeg, som deg hadde vaert kjempe skuffet over at min beste venninne ikke hadde kommet i mitt bryllup. Er man folsomme saa blir det bare saann. Tror det har vaert nevnt her inne for at man laerer mye om sine venner/bekjente naar man gifter seg. Alt jeg kan si deg er at jeg sitte igjen med noen av de samme folesene som deg. Veldig skuffet over noen venninner, som har lovet opp og ned at de kommer MEN saa kommer det noe iveien som gjor at de ikke kan. Paa den annen side er jeg kjempe glad for noen av mine andre venner som reiser over land og sjo for aa vaere sammen med oss paa den dagen. Folk oppforer seg forskjellige - slik er det bare! Jeg kan forstaa at noen ikke kan komme og at det er gode grunner til det. Det som er leit er naar de prover og bortforklare det og paa den maaten faktisk viser hvor lite du/dere betyr for dem. Her er noen av begrunnelsene for at de inviterte ikke kan komme. 1. skal flytte neste helg og maa pakke 2. skal hente foreldrene mine paa flyplassen den dagen (flyplassen ligger 45 min fra hjemmet og buss gaar direkte dit) Paa den annen side har vi venner som kommer fra baade Sveits og Canada, og gjett om jeg kommer til og gjore mitt beste for aa vise min glede for at vi og vaart bryllup betyr saa mye for dem at de er villig til og reise saa langt. Jeg skjonner deg veldig godt og er enig med de her som har sagt at du har det like bra uten din venninne. Lykke til!
Gjest Tex Skrevet 7. juni 2003 #22 Skrevet 7. juni 2003 Dropp venninda og bruk energien din på venninder som bryr seg. Jeg hadde aldri droppa ut fra min vennindes bryllup, og dette er noen de fleste jenter kjenner litt sterkt på, bare se på den andre tråden som er her et sted om det samme temaet....
Gjest Helenius Skrevet 8. juni 2003 #23 Skrevet 8. juni 2003 Jeg synes det virker sprøtt, som noen foreslår, å droppe en venninne fordi hun ikke kan komme i bryllupet ditt! :o Har alle bare sånne svart/hvitt-vennskap: "Vi gjør alt for hverandre, alltid" - eller "vi omgås ikke i det hele tatt" ??? Jeg ville synes det var leit at hun ikke kunne komme, men samtidig unt henne en ferie! Jeg ville synes det var en ålreit grunn det at reisefølget ikke hadde anledning på noe annet tidspunkt. Som noen andre sa, tenk på alle de andre menneskene som kommer for å dele dagen deres med dere. Dagen faller da ikke i grus selv om en person ikke kommer. Nei, slapp av! Dropper du henne som venn på grunn av dette, kan det da neimen ikke ha vært mye til vennskap i utgangspunktet, spør du meg...
Adelina Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #24 Skrevet 10. juni 2003 Jeg ble kjempelei meg da jeg fant ut at hun ikke kunne komme. Og det hjalp ikke at hun ikke sa det selv.. Men noen skrev at hun sikkert ble sur fordi hun ikke ble valgt til forlover...det ble hun! Hun hadde takket ja til å være forloveren min, men da jeg oppdaget at hun ikke kunne komme sa hun at jeg måtte velge en annen fordi hun skulle på tur (med en hun ble kjent med over internett for to måneder siden..må være sagt.). Dette gjorde med veldig lei.. men men ikke noe å gjøre med det, så jeg tror jeg følger rådet deres og dropper henne! Tusen takk for alle svarene! Lykke til alle kommende bruder!
Lula Skrevet 10. juni 2003 #25 Skrevet 10. juni 2003 Jeg forstår deg veldig godt!! Jeg hadde ikke blitt særlig glad av noe slikt og ikke hadde jeg hatt noe med henne å gjøre lenger.. Slik svir alså.. siden det var veninnen din og alt, så hadde jeg ikke invitert henne en annen gang... Merkelig hva du kan finne ut om personer når det virkelig gjelder.... Unnskyld meg, men hvor gammel er du egentlig. "Vil ikke ha noe mer med henne å gjøre"??? Makan til barnehagementalitet! Det gjelder alle dere som skriver at dere hadde droppet venninnen deres om hun ikke kom i bryllupet deres! :evil: Jeg kan forstå at man blir skuffet over at en god venninnne prioiterer noe annet enn ditt bryllup. Men å bryte kontakten å bli "uvenner" er direkte barnslig. Husk på at din venninne er et eget individ som må foreta sine egne prioriteringer. I dett tilfellet skulle venninnen reise sammen med andre som ikke hadde mulighet på et annet tidspunkt. Helt grei forklaring synes jeg. Men selvsagt skulle hun sagt fra selv, da!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #26 Skrevet 10. juni 2003 Du har min fulle støtte!!!! Selv har jeg en søster som trakk seg som forlover fordi hun hadde det så travelt, så NEI det finnes ikke grenser for hvor selvopptatte folk kan bli. Bryllupet ditt er EN gang, ferie kan en ta 52 andre uker i året! Jeg blir ikke sjokkert av noe som helst! Lykke til,håper alt ordner seg! Vi gifter oss i August
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå